آخرین اخبار

6. مرداد 1398 - 9:15   |   کد مطلب: 33007
کارامد کسی است که تقوی و تخصص داشته و جهادگر باشد، بنابراین در اسفند ۹۸ و خرداد ۱۴۰۰ کارآمدها را انتخاب کنیم.

به گزارش آوای سیدجمال، در نظام جمهوری اسلامی، مردم همه کاره هستند. دولت مردان، مجلس مردان و شورائیان همه از دل صندوق های راٌی بیرون می آیند. بنابراین قدرت واقعی در دست مردم است. 

 

در چهل ساله انقلاب فراوان تجربه اندوخته ایم، بسیار توفیق داشته ایم و از کاستی ها هم رنج برده ایم. فتنه بنی صدر و منافقین را به سلامت از سر گذراندیم و جنگ تحمیلی ۸ ساله را مظلومانه تجربه نمودیم. 

 

خون شهیدان و عرق جبین مجاهدان، همواره حیله دشمنان را نقش بر آب نموده است. دو فتنه طراحی شده ۷۷ و ۸۸ هم با حضور مردم ناکام ماند. در این رویارویی ها، دشمن همیشه شکست خورده، مردم  همواره سربلند بوده و نظام اسلامی راست قامت مانده است.

 

 اعتراضات سال ۹۶ رویای آشفته ای بود که تعبیر نشد.  مردم در تمامی این فراز و نشیب های انقلاب همواره یار و یاور بوده اند. به موقع و هشیارانه، سر هر صحنه و صندوقی حضور داشته و تمامی نقشه های دشمن را خنثی نموده اند. مردم همواره گوش به فرمان و چشم به دهان رهبر خود دوخته اند. 

برکات و توفیقات و افتخارات بدست آمده حاصل هدایت های ناخدای انقلاب، تلاش مدیران جهادی و کارامد و پا به رکابی مردم بوده است.

 

 مدیر ناکارامد نمی تواند موشک نقطه زن بسازد و پهباد فوق پیشرفته امریکا را در ارتفاع ۵۰ هزار مایلی ساقط کند و کشتی نانجیب ها را توقیف نماید. 

 

مدیر ناکارامد نمی تواند سامانه شگفت انگیز سوم خرداد بسازد. آدم ناتوان نمی تواند خلیج فارس و تنگه هرمز را مدیریت کند. او اصولا با دشمن شناسی بیگانه است؛ نه از طرح تابستان داغ دشمن در سال ۹۷ باخبر است و نه سوریه سازی ایران برایش مهم است چون  انگیزه و تخصص و تقوی وتعهد ندارد. فکر و ذکر او معمولا ویلانشینی و حقوق نجومی گرفتن است. آرمانش، زندگی در ینگه دنیاست! 

 

یا ایها الناس!
دعوای حقیقی امروز، دعوای کارآمدی و ناکارآمدی است. حریف پهباد بازی و ناو تازی بچه شیطان ها، مجاهدان راه خدا هستند.

 

 کسی که دیر می آید، زود می رود، عمل نمی کند و کار نابلد است، باید تغییر کند.

 

 از آباد سازی بیابان تا آسفالت خیابان با رای مردم صورت می گیرد. نان و آب و برق مردم دست دولت است و نظارت بر تمام امور دولت با مجلس.
 

در اسفند ۹۸ و خرداد ۱۴۰۰ کارآمدها را انتخاب کنیم. کارامد یعنی کسی که تقوی و تخصص دارد و جهادگر است؛ یعنی کسی تو مایه های پرویز فتاح که از چهره اش نیز اخلاص و صداقت می بارد و از قدم هایش عطر کار و تلاش شبانه روزی؛ یعنی کسی که بتواند سالانه حداقل ۶۰۰ هزار واحد مسکونی بسازد و امثال این امور زمین مانده. امید است این دو انتخابات پیش رو، مایه آرامش ملت و همچنین زمینه ساز ظهور حضرت مولایمان باشد. ان شاءالله

عباس بهرامی مشعوف
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal