آخرین اخبار

23. مرداد 1398 - 21:17   |   کد مطلب: 33223
سلام بر چشمه هميشه زلال تاريخ، چشمه اي كه از اشك زلال تر و از آيينه شفاف تر است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از نافع، سلام بر مولا، سرور، صاحب اختيار، چرا كه پيامبر فرمودند:«من كنت مولا فهذا علي مولا»

سلام بر غدير، سلام بر سرنوشت رقم خورده تاريخ، سلام بر چشمه هميشه زلال، سلام بر مولا علي بن ابيطالب- علیه السلام- و چه بهتر است بگوييم: « سلام بر مولا اميرالمومنين- عليه السلام- » زيرا كه لقب خاص اوست زيرا اين لقب را خداوند تعالي به ايشان عطا فرمودند.

غدير اي سرچشمه پاكي، غدير اي حقيقت انكار ناپذير، اي حقيقت جاودانه تاريخ، اي صراط مستقيم، مگر نه اين كه غدير چراغ هميشه روشن است و هيچ وقت به تاريكي نمي گرايد؛ بس چرا بعضي ها در تاريكي و ضلالت ماندند و جايي را نديدند؟

شايد كه چشمانشان طاقت نور را نداشت و شايد كه خود چشمانشان را بستند و نخواستند كه ببينند كه صد البته اين گونه است.

مگر نه اين كه غدير حقيقت جاودانه تاريخ است و حقيقتي انكار ناپذير؟ پس چرا منكر شدند و جمع منكران و انكار كنندگان به وجود آمد؟

مگر نه اين كه غدير پيمان است و بيعت. پيمان و بيعتي كه سعادت انسان در آن بوده و هست و سعادت زندگي انسان ها در گرو آن بوده، پس چرا پيمان شكنان وجود داشته و دارند.

غدير اي پيمان نامه هنوز باز، ما هم مي خواهيم با مولايمان عهد و پيمان ببنديم، ما هم مي خواهيم بيعت كنيم ولي نمي خواهيم پيمان بشكنيم.

پس مولا ما را هم قبول كن ما را هم از زمره پيمان بستگان دار و از خداي تعالي به كرمت براي ما ياري جوي.و حال هركس مي خواهد عهد و پيمان ببندد به قلبش بنگرد و زير لب زمزمه كند:

« السلام عليك يا مولانا يا اميرالمومنين »

زهرا ابراهيمي (ثقفي)

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal