آخرین اخبار

7. دى 1398 - 19:12   |   کد مطلب: 34446
فرضیه تحریم تلفنی خبرنگار رسانه‌ای انقلابی و مطالبه‌گر از سوی نماینده مجلس طی چند روز، موضوعی است که ما را بر آن داشت تا با مخاطبان و مردم مطرح کنیم که مبادا تصور کنند، رسانه دست از خدمت برداشته و یا در آستانه انتخابات سوء برداشت کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، کمتر از ۵۴ روز دیگر تا انتخابات مجلس یازدهم باقی است و آقای رنجبرزاده تا خرداد ماه که نماینده دوره یازدهم انتخاب و بر کرسی بهارستان تکیه زند، به عنوان نماینده مردم شهر اسدآباد در مجلس است و بر اساس قانون ،شرع و عرف باید پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

 

حال اصحاب رسانه به عنوان پل ارتباطی بین مردم و نماینده مجلس نقش مهمی را در اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار و پیگیری مطالبات ایفا می کنند و در واقع به نوعی نماینده مردم در رساندن مطالباتشان به سمع و نظر مسئولان محسوب می‌شوند؛ لذا انتظار می‌رود که مسئولانی چون نمایندگان مجلس پاسخگوی خبرنگاران باشند.

 

چند روزی است که کلیات لایحه بودجه سال ۹۹ به تصویب کمیسیون تلفیق مجلس رسیده و این مصوبه  دارای ابهاماتی است که می‌طلبید نمایندگان مجلس پاسخگوی تصویب چنین قانون بودجه‌ای می‌شدند .

 

پایگاه خبری آوای سیدجمال نیز به عنوان رسانه‌ای مردمی، انقلابی و مطالبه‌گر پیگیر این موضوع و البته موارد دیگری از آقای رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شده است که متأسفانه موفق به ارتباط و اخذ پاسخ و نظر ایشان نشده ایم. 

 

 

فرضیه تحریم تلفنی خبرنگار رسانه‌ای انقلابی و مطالبه‌گر از سوی نماینده مجلس طی چند روز، موضوعی است که ما را بر آن داشت تا با مخاطبان و مردم مطرح کنیم که مبادا تصور کنند، رسانه دست از خدمت برداشته و یا در آستانه انتخابات سوء برداشت کنند.

 

 

حال بر خود فرض می دانم  به اطلاع نماینده فعلی مردم شهرم در مجلس برسانم که به عنوان موکل مردم در خانه ملت تا خردادماه پاسخگوی مطالبات مردم هستید و قطعا ما نیز به عنوان نماینده افکار عمومی، عدم پاسخگویی به س‍ؤالات، تلفن و حتی پیامک‌ها را برای پیگیری مطالبات مردم را قابل قبول نمی دانیم و درراین راستا قلم بر صفحه گذاشته تا بیش از این شاهد بی‌توجهی نماینده به شهرستان اسدآباد و مسائل کشوری نباشیم. 

 

قطعا آقای رنجبرزاده نماینده اسدآباد در خاطرش هست و فراموش نخواهند کرد که در کنار بازگویی همه مطالبات مردمی، خدمات و اقدامات وی را نیز پوشش خبری داده ایم‌ و درخواست می کنیم که بااصلاح وضع موجود  برای پاسخگویی به خبرنگاران تا زمانی که بر صندلی سبز مجلس نشسته، پاسخگوی مطالبات مردم به رسانه‌ها باشد .

انتهای پیام/ن

دیدگاه‌ها

همه به خاطر دارند که شما چقئر مجیزگوی رنجبرزاده بودی خانم نامحترم.... الانم احتمالا پول تو جیبیت رو قطع کرده که اتینجور میسوزی
این چند ماه هم تحمل کنید ان شاء الله نماینده بعدی پاسخگو خواهند بود

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal