آخرین اخبار

2. خرداد 1400 - 12:01   |   کد مطلب: 39019
در دلنوشته یک سردار شهید اسدآبادی خطاب به دوست شهیدش میخوانیم؛
قربانی شدن در راه حق زیباست!
سردار شهید حاج قربان جمهور یکی از شهدای اسدآباد است که در دلنوشته ای به دوست شهیدش نوشت: اصالت انقلاب ما این چنین است که قربانیانی تقدیم داشته که در عنفوان جوانی سر از پای نشناسد و به جای خوش گذرانی دنیایی و اسیر شهوت بودن عازم جبهه های حق علیه باطل گردد.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار شهید حاج قربان جمهور، شهید اسدآبادی دلنوشته ای را بعداز شهادت دوستش خطاب به وی نوشت که خواندنی است.

 

باتوجه به درگذشت مادر شهید میرسعید راحمی این دلنوشته را منتشر میکنیم.

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص

خداوند دوست میدارد کسانی را که مانند سد نفوذ ناپذیری در راه او می جنگند.

 

سعید جان! اگرچه نوشتن از تو بسی توان جان فرسا میخواهد. اگر چه داغ تو بسیار جان سوز و جگر سوز است و اگرچه خانواده ای از کلمات گهربار و از محبت های آتشینت محروم گشته ، ولی آن چیزی که آسان می نمایاند این دردها و رنجها را، موفقیت تو در رسیدن به هدف توست که پیوسته و در همه احوال آن را آرزو می کردی که همانا نوشیدن شهد گوارای شهادت بود که چه زیبا نوشیدی. گوارایت باد این شربت و مبارک باد بر تو این شهادت.

 

خدایا! این قربانی را از ما قبول فرما. الهی امر تو را لبیک گفتیم و عزیزترین چیزمان را هدیه اسلامت کردیم از ما بپذیر و توفیق ادامه راهش را به ما عطا فرما.

 

 

آری مگر نه اینست که خمینی خلیفه آدمست و وارث رسول اکرم (ص) است. مگر نه اینست که ما خود را یاوران صدیق وی می نامیم. مگر نه این است که انقلاب ما پرچم توحید را بدست گرفته و مدعی است که میخواهد جهان را از شرک و کفر و استکبار برهاند. و مگر نه این است که قرآن قول پیروزی حق علیه باطل را میدهد. دیگر چه جای تعجب است اگر خون استاد مطهری، دکتر مفتح، و آیت الله دکتر بهشتی و ..... در سنگفرش خیابان های تهران نقش بندد.

 

 

و دیگر چه جای تعجب است که سعید در عنفوان جوانی سر از پای نشناسد و به جای خوش گذرانی دنیایی و اسیر شهوت بودن عازم جبهه های حق علیه باطل گردد و در پادگان قرار گیرد تا در کنار دیگر برادران خویش در خط مقدم جبهه باشد و خون پاک خود را در سنگفرش کوه های مریوان جاری سازد و آن دیار را از لوث وجود کافران غسل دهد.

 

و این است اصالت انقلاب ما که اینچنین قربانیانی را تقدیم میدارد.

 

 و چه زیباست قربانی دادن در راه حضرت حق.

ای کوه های بلند مریوان و غرب ایران و ای دشت های پهناور خوزستان و ای سرزمین ایران که از خون این یاران خمینی رنگین گشته اید، نویدتان باد این پیروزی که این خونبهای پاک ضامن آنست.

 

و اما سعید جان! از ما این پیام را به خیل شهیدان انقلاب اسلامیمان ببر و بگویید که بهشتی مظلوم شهید شد و ملت داغدار بر این مظلومیت صحه گذاشت که اماممان فرمود:بهشتی مظلوم زیست و مظلوم شهید شد و خاری در چشم دشمنان اسلام بود.

 

و باز بگویید ای خیل شهیدان اسلام و خیل شهیدان انقلاب ایران ، خون شما در دل خرد و کلان این ملت هنگامه آفرید و خروششان قصه ها دارد که همانا حفظ اسلام عزیز در رهایی در بندکشیدگان تاریخ است.

 

انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal