آخرین اخبار

12. دى 1402 - 7:55   |   کد مطلب: 47013
کمتر از دو ماه دیگر به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده و عده‌ای به تبلیغات از طریق شبکه‌های اجتماعی پرداخته اند که جالب است اینان همانانی هستند که کرسی سرودست می‌شکنند که وضع کننده قانون است، حال باید از آنان و عوامل نظارتی پرسید این تبلیغات انتخاباتی زودهنگام قانونی است؟

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، کمتر از دو ماه به زمان برگزاری انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان در 11 اسفندماه باقی است و کاندیداهای احتمالی مجلس که هنوز تأیید صلاحیت‌شان رسماً اعلام نشده، از طریق مختلف دست به تبلیغات زده و در برنامه‌های مختلف خودنمایی می‌کنند.

این اقدامات زودهنگام تبلیغاتی داوطلبان احتمالی مجلس در انتخابات، آنچنان در پیش است که افراد حد را از مرز بیرون گذاشتند و  به یکدیگر توهین و تهمت می‌زنند که انتظار از دستگاه‌های نظارتی بیش‌تر از این است.
 

 

یکی از اقدامات تبیلغات انتخاباتی افراد داوطلب احتمالی مجلس دنبال می‌کنند، از حضور در برنامه‌های فرهنگی در مساجد و اماکن عمومی گرفته تا یادواره شهدا و ترحیم اموات است؛ البته آنان از ارسال پیامک مناسبتی هم غافل نشدند که در کل این کارها نوعی تبلیغات زودهنگام و غیرقانونی به شمار می‌رود اما گویا این داوطلبان احتمالی مجلس که برای کرسی بهارستان سرودست می‌شکنند، هنوز به این موارد غیرقانونی پایبند نیستند.
 

 

آنان با ایجاد گروه‌ها در شبکه های اجتماعی بستر تبلیغات زودهنگام خود را گسترده‌تر کرده‌اند، عده‌ای هم به ارائه گزارشات عملکردی خود از پیشین پرداخته‌اند، فقط متعجب این اقدام آنانیم که آن زمان که خبرنگاران و یا مردم موضوعی را در زمان خدمت‌شان مطالبه می‌کنند و یا سؤال می‌کردند، چرا پاسخی نداشتند و یا از پاسخگویی فرار را بر قرار ترجیح می‌داده‌اند.
 

 

اسدآباد یکی از شهرستان‌هایی است که بیکاری در آن بیداد می‌کند و مردم آن در بیشتر روستاهای دور افتاده شبی برای لقمه نان محتاج هستند و با مشکلات امر و معاش با این تورم دست و پنجه نرم می‌کنند، حال یک سؤال مطرح است که با این وضعیت بیکاری و معیشتی چرا داوطلبان احتمالی مجلس در طی این سال‌ها به کمک حل مشکلات شهرستان نشتافتند و باری از دوش مشکلات مردم برنداشتند؟  
 

 

با توجه اینکه این نوع تبلیغات در شهرستان‌های کوچک بیشتر دیده می‌شود و در آستانه انتخابات هستیم نیاز است که مسئولان نظارتی بیشتر به این مهم توجه کنند تا در آینده شاهد حرف و حدیث‌هایی در انتخابات نباشیم.

 

14 دی‌ماه آخرین زمان اعلام نتایج تأیید و یا ردصلاحیت افراد ثبت‌نامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

 

11 اسفند ماه امسال دوازدهمین دوره مجلس شورای الاسمی و دوره ششم مجلس خبرگان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal