آخرین اخبار

26. خرداد 1403 - 13:03   |   کد مطلب: 47966
در پی کوتاهی برخی مسئولان در عدم اطلاع‎رسانی خدمات دولت سیزدهم، دل بسیاری برای رئیسی عزیز سوخت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، در آستانه چهلمین روز از شهادت شهید آیت‌الله رئیسی به عنوان محبوب‌ترین رئیس جمهور ایران اسلامی، هنوز داغش تازه و بر دل جامعه سنگینی می‌کند، آنچنان که وقتی چهره مظلوم و معصوم و خدمات او را در بستر فضای مجازی و رسانه‌ها دیدند، دل‌شان به درد ‌آمد که چقدر دیر او را شناختند‌.

 

مظلومیت شهید رئیسی و عدم شناخت او و خدماتش آنقدر بود که رهبر معظم هم در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) فرمودند: «بعداز فقدان این عزیز من دیدم خیلی و تقریباً همه مطبوعات، روزنامه‌ها در فضای مجازی، از اشخاص گوناگون و جریان‌های مختلف همه از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی او حرف می‌زنند، از او تعریف و تمجید می‌کنند، دلم برای رئیسی سوخت. در زمان حیات او، اینها یک کلمه حاضر نبودند از این‌ حرف‌ها را بگویند»؛

 

حقا که رهبری معظم حکیمانه فرمود و ما خبرنگاران هم حتی در رسانه‌‌های انقلابی و مردمی برای رئیسی عزیز دل‌مان به درد آمد و سوخت چرا که همچنان در انتظار اخبار عملکردی این دولت بودیم تا به سمع و نظر مردم برسانیم، اما دریغ از ارتباط بسیاری از دولتمردان در دیار سید جمال‌الدین اسدآبادی با خبرنگاران که خدمات دولت را عنوان کنند.

 

اگرچه کوتاهی در بین بسیاری مسئولان این دیار برای پیگیری مطالبات به صورت پاشنه کشیده ندیدیم و بارها از شهید رئیسی عزیز در مطالبه‌گریش از مدیران خود شنیده بودیم که توقع کار و کار و کار و خدمت به مردم را داشت اما دریغ از گوش شنوا.

 

شهرستان اسدآباد علی‌رغم پتانسیل و ظرفیت‌های بی‌شمار و مثال‌زدنی به عنوان یکی از محروم‌ترین شهرستان‌های همدان کمترین توجه از سوی مسئولان در دولت‌های مختلف به آن شده، اما قطعاً در دولت سیزدهم هم اقدام عملی و زیرساختی انجام شده داشته که انتظار می‌رفت مسئولان و نمایندگان این دولت در این شهرستان حداقل در برابر خداوند متعال و شهید رئیسی که همیشه درد مردم را داشت و می‌گفت: یک مسئول باید دردش بگیرد از درد مردم، احساس مسئولیت بکند و گیرهای مردم را حل کند، پاسخگو و در کنار حلال مشکلات مردم و صادقانه خدمت کردن، عملکردی از این دولت را در حوزه‌های مختلف ارائه و در اختیار خبرنگاران می‌گذاشتند تا رسانه‌ای شود، باشد که این اقدام کوتاهی آنان را در برابر خدمت به مردم جبران نماید.
 

 

البته چند روزی است که خبرنگار ما در عرصه‌های مختلف ورود و بار دیگر این موضوع را مطالبه‌گری کرده است که تعدادی از مدیران پاسخگوی این امر بوده‌اند و انتظار می‌رود همه مدیران در این زمینه اقدام کنند.
 

شهید آیت‌الله رئیسی بعداز شهید رجایی که کمترین دوره خدمت در دولت را داشت، به عنوان محبوب‌ترین رئیس جمهور شناخته شده و این به دلیل مردمی بودن او نه در حرف بلکه در عمل است که باید درد مردم را درک کند تا بتواند دردمندانه حلال آن دردها باشد.
انتهای خبر/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal