آخرین اخبار

16. آذر 1394 - 12:43   |   کد مطلب: 29563
مسؤولین مربوط و مرتبط برای دور ماندن دانشگاه‌ها از انحراف، می‌بایستی مرکزی داشته باشند تا از ورود تحصیل‌کردگان الینه شده در غرب که از نظر فکری استحاله شده‌اند و مأمور شده‌اند تا بذر یأس بپاشند، و تخم کینه بکارند، و نهال نفوذ غرس کنند، و ریشه‌ی فرهنگ اسلامی را تیشه بزنند، و تاریخ ایران را به طوفان نسیان بسپارند، و هویت ملی را در پای فرهنگ سکس و امیریالیسم قربانی کنند را، اجازه‌ی ورود به دانشگاه‌ها ندهند و اگر از فرصت‌ها استفاده کرده و به عنوان استاد بی‌بنیاد، بنیان مرصوص امت اسلامی را نشانه گرفته‌اند، اخراج کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، قبل از هر چیز از دانشگاهیان متعهد و متدین جمهوری اسلامی ایران عذرخواهی کرده و با  توجه به پرسش‌های «آوای سیدجمال» مبنی بر  اینکه «در برابر انحرافات سیاسی دانشگاهها چه باید کرد؟» عرضه می‌دارد:

 

تا آنجا که بنده مطالعه و تحقیق داشته و تاریخ خوانده‌ام، تقریباً اکثر قریب به اتفاق اهل نفاق، چپاول، غارت، حیف و میل بیت‌المال، جاسوسی، فراماسونری، وطن‌فروشی، آدم‌کشی، قتل عام انسان‌ها، مؤسسان گورهای دسته‌جمعی و انواع تجاوزها، و از این قبیل کثافات، تحصیل کردگان داشگاه‌های انگلیس و امریکا و . و ...، بوده و هستند. علت آن نیز بر می‌گردد به منطق و فرهنگ و هدف حاکم بر آن دانشگاه‌ها و اساتید شاغل در آن‌ها. دانشگاه‌هایی چون:

 

دانشگاه‌های انگلستان؛ 1- دانشگاه کمبریج (Cambridge)، 2- دانشگاه آکسفورد(Oxford)، 3- کالج امپریال لندن (College Imperial)، 4- سینت آندروز(Andrews St)، 5- دانشگاه یورک (York)، 6 - دانشگاه ناتینگهام(Nottingham)، 7 - دانشگاه بیرمنگام (Birmingham)، 8 - مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی (LSE)، 9 - وارویک (Warwik)، 10 - بریستول(Bristol)، منچستر (Manchester)، و . و ...

=====

دانشگاه‌های امریکا؛ 1- دانشگاه بركلی كالیفرنیا، 2- دانشگاه هاروارد، 3- دانشگاه استنفورد، 4- دانشگاه بركلی، 5 - ماساچوستز،  6 - انستیتوت آف تكنولوژی یا MIT، 7 - كالیفرنیا اینستیتوت آف تكنولوژی، 8- دانشگاه كلمبیا، 9 - دانشگاه پرینستون، 10 - دانشگاه شیكاگو، و . و ...

=========

دانشگاه‌های فرانسه؛ 1- دانشکده ملی معدن پاریس (École Nationale Supérieure des Mines de Paris)، 2- پاریس تک یا انیستیتوی علم و فناوری پاریس(ParisTech or Institut des sciences et technologies de Paris) 3- دانشگاه پاریس ۲ یا پانتئون-آسا (Université Panthéon-Assas Paris II)، 4- دانشگاه پاریس ۳ یا سوربن جدید (Université de la Sorbonne Nouvelle , Paris III)، 5 - دانشگاه پییر و ماری کوری (Université Pierre et Marie Curie ou UPMC - Paris Universitas ou Paris 6)، 6 - دانشگاه ژوسیو (Campus Universitaire de Jussieu)، 7 - دانشگاه آمریکایی ‍پاریس (به انگلیسی: American University of Paris)، 8 - دانشگاه لیل (Université de Lille)، 9 - دانشگاه مرکزی لیل (École centrale de Lille)، 10 - اکول نرمال سوپریور (École Normale Supérieure)

 

در مقام عمل، منطق و فرهنگ، هدف حاکم بر آن دانشگاه‌ها که جزو بهترین دانشگاه‌های جهان هم به شمار می‌روند، منطق ماکیاولی بوده و هست که خلاصه‌ی آن در تزهای معروف «هدف وسیله را توجیه می‌کند» و «اختلاف بینداز و حکومت کن» خودنمایی دارد، فرهنگ آن‌ها لیبرالیسم است که اجمالاً بیان خواهد شد، و هدف دانشجویانشان هم که معلوم است که می‌گویند؛ «ما برای اخذ مدرک آمدیم، نی برای درک مطلب آمدیم». در اینجا به پاره‌ای از تعلیمات ماکیاولی که اصول مسلم حاکم بر جهان لیبرالیسم است اشاره می‌گردد:

 

1-     تو موظف هستی که فقط و فقط به فکر خود و سود خودت باشی، دیگران به تو چه!.

2-     تنها کسی را که در این دنیا باید احترام کنی، فقط و فقط خودت هستی!

3-      تا می‌توانی در حق دیگران ظلم کن و ستم روا بدار، اما چنان نفاق داشته باش که دیگران فکر کنند داری خدومت و خوبی می‌کنید.

4-     برای به دست آوردن قدرت، ثروت و شهوت، حریص باش و تا می‌توانی آنها را به دست بیاور و امیال خود را عملی کن.

5-     بسیار بخیل و خسیس باش و فقط بگیر و چیزی از دست نده.

6-     بی رحم، بی عاطفه و خشن باش و چون گرگ درنده خوی باش.

7-     فرصت‌طلب به معنی حقیقی کلمه باش، و برای فریب قدرتمندان به تمام معنی متملق.

8-     هر کس که مخالف یا دشمنت شد و بود بی‌درنگ او را بکش، حتی دوستانت را نیز.

9-     با مردم با زور و تفنگ و شکنجه رفتار بکن نه با رحم و مروت.

10- جنگ‌طلب به معنی واقعی کلمه باش، اما خودت را صلح‌طلب وانمود کن.

 

اینها مشتی از خروار آموزه‌های استکبار و غرب است که توسط دانشگاه‌های غرب و توسط روشنفکر نمایان کشورهای مختلف، به سراسر جهان تزریق می‌گردد و اسم آن را اومانیسم گذاشته، و مدعی جدایی دین از سیاست می‌باشند و خود را عناصر سکولار معرفی می‌کنند.

 

 یعنی اگر برای رسیدن به هدف، نیاز افتد که مادر خود را بفروشی، پدر خود را به بردگی بگیری، دختر خود را به فحشا بکشانی، پسر خود را به همجنس‌بازی واداری، یک ملت را به انحراف بکشانی، نسل سرخ‌پوست را با ده‌ها میلیون از روی زمین برداری، فلسطین را قریب به هفتاد سال به خاک و خون بکشی، و سوری‌ها، عراقی‌ها و یمنی‌ها را، کشتار و آواره کنی، و . و ... لحظه‌ای هم درنگ نکن. و همه را به تمکین از خودت مجبور بساز.

 

فرهنگ دانشگاه‌های مذکور نیز لیبرالیسم است که در عمل به غیر از آزادی جنسی در انواع آن، حتی با حیوانات، دیگر نفس کشیدن هم ممنوع است و جرم تلقی می‌شود، یعنی اگر کسی از مخالفین و متمردین دستوراتت، پیرامون هلوکاست‌های پرکشتار افریقایی‌ها، و ویتنامی‌ها، و سرخ‌پوست‌ها و سیاه‌پوست‌های امریکا و کودک‌کشی در غزه، به دریا فکندن بچه‌های سوری، به دار زدن اطفا، سخنی گفتند یا نوشتند به آنان فرصت ندهی و اگر می‌توانی همه را بکش.

 

هدف در این دانشگاه‌ها نیز عملاً اخذ مدرک است به هر قیمتی ولو با ... ، چون چنین است شما می‌بیند که بیش از %90 جنایات تاریخ بشر حداقل در قرون اخیر توسط تحصیل کنندگان در دانشگاه‌های معتبر جهان صورت پذیرفته است و گفتنی‌های بسیار دیگری که در این مجال اندک نشاید.

 

مسؤولین مربوط و مرتبط برای دور ماندن دانشگاه‌ها از انحراف، می‌بایستی مرکزی داشته باشند تا از ورود تحصیل‌کردگان الینه شده در غرب که از نظر فکری استحاله شده‌اند و مأمور شده‌اند تا بذر یأس بپاشند، و تخم کینه بکارند، و نهال نفوذ غرس کنند، و ریشه‌ی فرهنگ اسلامی را تیشه بزنند، و تاریخ ایران را به طوفان نسیان بسپارند، و هویت ملی را در پای فرهنگ سکس و امیریالیسم قربانی کنند را، اجازه‌ی ورود به دانشگاه‌ها ندهند و اگر از فرصت‌ها استفاده کرده و به عنوان استاد بی‌بنیاد، بنیان مرصوص امت اسلامی را نشانه گرفته‌اند، اخراج کنند. زیرا تحصیل کردگان دانشگاه‌ها تمام امور تخصصی، سیاسی، اجتماعی، پزشکی، هسته‌ای و مدیریتی در سطوح مختلف را به عهده داشته، دارند و خواهند داشت.

مقاله ای از حجت‌ا‌‌لاسلام و المسلمین زادسرجیرفتی

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal