آخرین اخبار

20. فروردين 1395 - 8:56   |   کد مطلب: 30692
یک کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دوران رئیس جمهور نهم و دهم، دوران طلایی دانشمندان هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این دانشمندان هسته‌ای در مقام عمل به جهان باوراندند که استعداد و نبوغ ایرانی جهان‌گیر خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی زادسرجیرفتی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال با اشاره به سالروز ملی فناوری هسته ای، اظهار کرد: این روز یادآور دستیابی ایران به دستاوردهای هسته ای است که در سال 86 در دولت احمدی نژاد به همین مناسبت جشنی برپا شد.

 

وی تصریح کرد: سال‌های هسته‌ای و دستاوردها در این زمینه در دوره احمدی نژاد و روحانی قابل قیاس با هم نیست، چرا که از یک جنس نیستند زیرا مانند سفیدی و سیاهی هستند. 

 

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: به رغم این‌که امثال نگارنده برخی ایرادات جدی به عملکرد دکتر احمدی‌نژاد داشته و دارند، برابر قانون انصاف می‌بایست اذعان کنم که دوران رئیس جمهور نهم و دهم، دوران طلایی دانشمندان هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی ادامه داد: دانشمندان هسته‌ای احساس کردند هنر کم‌نظیر آنان مورد توجه مقامات ارشد نظام قرار گرفته است و آنان می‌توانند به زودی جمهوری اسلامی را وارد باشگاه هشت کشور هسته‌ای جهان ‌کنند و چنین کردند.

 

زادسرجیرفتی با بیان اینکه دانشمندان به همت خود و پشتیبانی بی‌دریغ رئیس جمهور وقت، در مقام عمل به جهان باوراندند که استعداد و نبوغ ایرانی جهانگیر خواهد شد، افزود: استکبار عالمی به عملگی رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی که خداوند شرش را از سر جهان بشریت کوتاه کند و آن را به زباله‌دانی تاریخ پرتاب نماید، دانشمندان هسته‌ای ما را مظلومانه و غریبانه کشتند و به شهادت رساندند.

 

وی یادآور شد: انصافاً دوران احمدی‌نژاد دوران عزت جهانی جمهوری اسلامی در ابعاد هسته‌ای و علمی شده بود تا آنجا که استکبار جهانی به سرکردگی امریکای جهانخوار حقیقتاً در ابعاد سیاسی، اجتماعی و هسته‌ای مستأصل شده بود. اصلاً قابل مقایسه با این دوران که حسن (روحانی) به عنوان یک روحانی عاشق خنده‌ی تصنعی مقامات غربی، و غیر شجاع، وارد معامله صد درصد باخت شد و تمام عزت به دست آمده را، به ذلت خود خواسته تبدیل کرد و مستضعفان جهان را از ابرقدرت شدن خودشان در آینده دنیا، ناامید ساخت و آمریکا را به قدرت بلامنازع جهان معرفی کرد و دل جهانیان را خالی ساخت.

 

نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی در جیرفت و عنبرآباد با اشاره به اینکه استکبار، رئیس دولت یازدهم را از برکت خدمات هسته‌ای دولت‌های نهم و دهم مورد عنایت قرار داد و قدرت‌های جنایتکار جهانی را وادار به مذاکره با دولت یازدهم ساخت، اضافه کرد: اگر توان هسته‌ای دوران احمدی‌نژاد نبود قدرت‌های جهانی نگاه چپ هم به روحانی و ظریف نمی‌اندختند و این‌گونه با ظرافت امریکایی، ظریف ایرانی را کیش و مات نمی‌ساختند.

 

وی خاطرنشان کرد: در حقیقت روحانی و ظریف، ناظریف، باد و پز دوران احمدی‌نژاد را در غبغب می‌اندازند و به دولت‌های نهم و دهم ناسزا می‌گویند.

 

زادسرجیرفتی در صحبتی با خانواده شهدای هسته‌ای، گفت: به محضر انور خانواده‌های معظم شهیدان هسته‌ای و همه‌ی شهیدان در راه خدا در جمهوری اسلامی ایران عرض ‌کنم که برای سلامتی و طول عمر حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) دعا کنند که تا این امام همام و بسیجیان عاشق و جان‌برکفش هستند، نخواهند گذاشت استکبار عالمی خون به ناحق ریخته شهیدانشان را پایمال کند و گلزارهای شهیدان در سراسر کشور تخریب نماید. کما اینکه الساعه شهدای مدافع حرم نیز از خون شهیدان جهان اسلام پاسداری می‌کنند.

 

وی در پاسخ به اینکه آیا روند حرکت دولت یازدهم در انرژی هسته ای قابل بیان است، نیز گفت: بله قابل بیان مثبت هست، اما نه برای ما، بلکه برای اوباما، کری و نامزدهای انتخابات آینده‌ی امریکا.

 

امام جمعه سابق شهرستان اسدآباد ادامه داد: آقای روحانی فقط خودش و آقای ظریف فقط روحانی را فریب می‌دهند؛ مطمئن باشند که مردم فریب نخورده و نخواهند خورد و بنا بر فرمایش امامشان، ضرب‌المثل ایرانی و پر حکمت را، گوشزد می‌کنند که «دوصد گفته چون نیم کردار نیست».

 

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه برجام هنوز ثمره خاصی نداده، آیا از دست دادن دستاورد هسته‌ای ظلم نیست، تأکید کرد: . البته که ظلم هست، آن هم ظلمی بزرگ و آشکار، توسط ظالمانی بی‌رحم و آدمخوار(کش) چون لیبرالیسم غربی و صهیونیسم بین‌المللی که برای نابودیشان باید دعا کرد و عمل (نبرد) نیز.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal