آخرین اخبار

12. بهمن 1394 - 18:25   |   کد مطلب: 30049
نماینده ادوار مجلس آیت‌الله جنتی را اسطوره مقاومت، مظهر صداقت، ساده زیستی و یک روحانی و عالم ربانی دانست و گفت: ایشان در استقامت و مقاومت در مقابل منحرفین انقلاب اسلامی نمونه و از زمان امام(ره) تاکنون مورد اعتماد ولایت فقیه بوده و هست.

به گزارش آوای سیدجمال؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی زادسرجیرفتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، در خصوص آیت الله جنتی گفت: یکی از افتخارات بنده این است که در سرزمین اقامت و خدمت کرده ام که قبل از پیروزی انقلاب آیت الله جنتی در آن تعبید شده و به ارشاد مردم می‌پرداخته و این سرزمین دیار بزرگمرد دیگر تاریخ سیدجمال الدین اسدآبادی است.

 

وی با بیان اینکه آیت‌الله جنتی حقیقتا" یک فرد بهشتی است، افزود: ایشان یکی از افرادی است که 75 سال با مقام اهل جنت از اسلام گفته و نوشته و به دستورات آن عمل کرده است.

 

این نماینده ادوار مجلس با اشاره به اینکه آیت الله جنتی در طول زندگانی خود تبعیدها و سختی‌های زیادی را متحمل شده، افزود: ایشان بعداز پیروزی انقلاب نقش برجسته ای در دو مرکز مهم شورای نگهبان و نماز جمعه تهران ایفا کرده است.

 

وی با بیان اینکه شورای نگهبان در نظام ما جای بسیار حساس و مهم است، افزود: در بزرگی آیت الله جنتی همین بس که این شورا را در چند دهه با درایت و قدرت دبیری میکند و به عنوان یکی از مؤثرترین اعضای دوازده گانه شورای نگهبان ایشان است.

 

زادسرجیرفتی گفت: آیت الله جنتی در واقع در شورای نگهبان به آیه شریفه قرآن که می‌فرماید: استقامت کنید همان‌گونه که امر شده‌اید» عمل کرده و غیر از این هم از ایشان انتظار نمی‌رفت.

 

امام جمعه سابق اسدآباد آیت الله جنتی را در استقامت و مقاومت در مقابل منحرفین انقلاب اسلامی نمونه خواند و یادآور شد: ایشان از زمان امام(ره) مورد اعتماد ولایت فقیه بوده و همچنان هست و در سن بالای 90 سالگی قاطع، شاداب، قوی و دشمن‌شکن عمل می‌کند و ملامت ملایمت کنندگان بر روحیه ایشان اثر نگذاشته است.

 

وی آیت‌الله جنتی را اسطوره مقاومت، مظهر صداقت، ساده زیستی و یک روحانی و عالم ربانی دانست و گفت: بارها بنده به زیارت ایشان مشرف شده و مسائلی را در خصوص انتخابات به صورت کتبی  و شفاهی به ایشان گفته ام  و ایشان با تمام دقت به سخنان ما توجه کرده است.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal