آخرین اخبار

10. ارديبهشت 1395 - 11:12   |   کد مطلب: 30950
خاطره‌ای از یک طلبه بسیجی در عملیات بیت‌المقدس:
عمامه‌ای که با خون زخم جنگ آمیخته شد
امام جمعه سابق اسدآباد با خاطره ای از عملیات بیت المقدس گفت: در حالی که در این عملیات زخمی شدم، از عمامه برای پیچیدن زخم استفاده کردم که پر از خون شده بود و در بیمارستان پرستاران آن را می‌بریدند و تمام نمی‌شد.

 حجت‌الاسلام  زادسرجیرفتی در گفت‌وگویی با خبرنگارآوای سیدجمال؛ با خاطره ای از حضور در عملیات بیت المقدس می‌گوید: حدود ساعت 00:30 شب ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ دقیقا" مصادف است با لحظه‌ای که این طلبه‌ی بسیجی در دقایق ابتدایی عملیات نظامی بزرگ و تاریخی بیت المقدس(آزادسازی خرمشهر) در تاریخ ۱۳۶۱/۰۲/۱۰ تیر خورد و برای لحظاتی فکر می کرد شهید شده است اما  ... !.

 

وی ادامه داد: آری دقایقی دیگر برابر است با با سی و چهارمین سال جانباز جنگ و دفاع مقدس شدن علی زادسرجیرفتی که سی و چهار سال است از درد قطع ناشدنی عصب بازوی چپ بهره مند است؛ دردی سخت که تا آخرین لحظات حیات مادی او مصاحبش است.

 

بلی از آن شب تاریخی تا کنون بیش از ۱۵ مرتبه مرا به بیمارستان اعزام کرده‌اند و ۱۰ بار به اتاق عمل برده اند و ۸ دفعه بیهوشم ساخته‌اند.

 

شرح ماجراهایم بماند برای وقتی دگر که اگر خدا عمر لطف فرماید و حضرت عزرائیل علیه السلام مهلت؛

 

 داستان جالب عمامه ۷ متری ام که زیر لباس سپاه یا بسیج ، به دور کمرم پیچیده بودم و پر از خون شده و دکتر و پرستاران نمی توانستند آن را قیچی کنند و هر چه باز می کردند و می بریدند تمام نمی شد! و دکتر با غضب و تعجب پرسید این چیه آقا که به دور کمرت بسته‌ای؟ و وقتی که شنید، عمامه ام هست آقای دکتر، خیلی  ...! آری آن داستان امشب سحر اتفاق افتاد در بیمارستان صحرایی مستقر در نزدیکی سیدجابر

  ...

خاطره از: حجت‌الاسلام علی زادسرجیرفتی

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal