آخرین اخبار

1. آذر 1394 - 21:54   |   کد مطلب: 29425
خطاب به وبلاگ به روز نشده جوان بسیجی:
جوانی بسیجی که به خاطر ازدواجش وبلاگ خود را به روز نکرد
امروز که هجمه فرهنگی در فضای مجاز ی برپاست، یک جوان که عنوان وبلاگش «جوان بسیجی» است، به خاطر ازدواجش از اعتقاداتش خود را دور نگه داشته است.

به گزارش آوای سیدجمال، «جوان بسیجی» عنوان وبلاگی بود که در وبگردی‌هایم با آن مواجه شدم و نظرم را به خود جلب کرد و سازنده این وبلاگ در قسمت شناسنامه وبلاگ با تصویری از رهبر انقلاب نوشته بود:

«جوان بسیجی یه جوان دانشجوی ایرونیه که فقط می خواد دغدغه هاشو بگه و بر سر آرمانهاش بمونه

 یکی که به خودش قول داده عمار رهبرش باشه ،هرچقدرم ضعیف باشه باز پای این عقاید می ایسته و دفاع می کنه...

جوان بسیجی می تونه هرکسی باشه،هرکسی که دنباله حقیقته!!...

به وبلاگ ارزشی جوان بسیجی خوش اومدید ».

 

برایم جای سؤال شد که چرا جوان بسیجی از سال 93 تا به حال وبلاگش را به روز نکرده و در حالی که معتقد به ایجاد این وبلاگ شده  بود تا در دفاع از آرمان‌ها و عقاید رهبرش کاری کرده باشد؛ مشتاق‌تر از چند دقیقه قبل به مطالب این وبلاگ توجه کردم که نوشته بود:

«یا لطیف

سلام به همه دوستای خوب و هم رزم

واقعا ممنونم از نظراتتون

و شرمنده ک دیگه نمیتونم تو این حیطه کار کنم

فقط خواستم خبر ازدواجمو بدم.. تقریبا دوماهه ک ازدواج کردم و امیدوارم ک برام دعا کنید

ایشالا روزی خودتونم بشه

خلاصه اینکه الان جبهه ی من جای دیگست و نوع جهادم فرق کرده

خیلی خیلی ممنونم تو این مدت تحملم کردید

یا علی...

 فی امان الله......»

 

 با تبریک به این جوان بسیجی به مناسبت ازدواجش، میخواهم بگویم  آیا ازدواج باعث شده که یک جوان بسیجی از آرمانهایش و اعتقاداتش دور شود؟

 

حرفم با این جوان بسیجی است؛ مگر نه اینکه خود ازدواج کرده ای باید الگویی برای دیگر قشری که هنوز در انتخاب همسری برای خود در جا میزنند، باشی و با به روز رسانی وبلاگت با سخنان رهبری در خصوص ازدواج آنان را به این سنت پیامبر(ص) تشویق کنی؛

 

مگر نه اینکه در پروفایل وبلاگت نوشتی که می خواهی آرمان هایت را داد بزنی و یکی از آرمانهایت همان پیروی از ولایت و رهبری است...

 

گفتی که خسته ای از خوردن افکارت، پس ای کاش بیایی و بمانی در این راه که رهبرت تنها نماند چرا که فریاد زدی «من یک بسیجیم و بسیج تنها افتخار من است».

 

امروز با این همه هجمه فرهنگی که در فضای مجازی برپاست، نباید وبلاگت را رها می‌کردی و ازدواجت را مانع رساندن افکار انقلابیت به جامعه میشد و با افتخار بسیجی بودن می‌گفتی که ازدواج کرده ای و این بار به عنوان یک جوان متأهل و معتقد به کار بزرگ فرهنگیت ادامه می‌دادی.

 

پیشنهاد می‌کنم که برگردی و یکبار دیگر دست در دست همسرت وبلاگت را به روز کنی و در پشتیبانی از ولایت یک بار دیگر بسیجی وار با فشردن حروف صفحه کلید کامپیوترت بگویی که بسیجی هستی و و افتخارت بسیج است.

 

انتهای پیام/ن

 

 

 

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal