آخرین اخبار

12. خرداد 1398 - 14:53   |   کد مطلب: 32639
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه امسال شهیدان قله شنام را به عنوان شهیدان شاخص در سالجاری معرفی کرده ایم، گفت: در راستای معرفی این شهیدان 5 یادواره آبروی محله در محلات زندگی آنان برگزار می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، امیدعلی الیاسی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اسدآباد از انتخاب 5 شهید قله شنام به عنوان شهدای شاخص این شهرستان در سال 98 خبر  داد و اظهار کرد: شهیدان خسرو آزرمی، بیژن شفیعی، همایی، ورمزیار و پنج شهیدی هستند که در سال60 علی رغم اینکه سن و سال کمی داشتند، اما کلاس درس را رها کردند و راهی جبهه حق علیه باطل شدند.

 

وی گفت: بعداز گذشت 32 از جنگ تحمیلی پیکر شهید بیژن شفیعی یکی از شهدای شنام به وظن بازگشت و پیکر 4 نفر از شهدای دیگر این قله جاویدالاثر مانده است.

 

*برگزاری 5 یادواره آبروی محله در محلات زندگی شهیدان قله شنام

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با تأکید بر معرفی شهدای شنام با استفاده از سیره و روش زندگانی و وصیت نامه آنان، گفت: این امر باید توسط متولیات امر فرهنگی و اصحاب رسانه به جحامعه معرفی شود تا در جامعه الگو شود.

 

وی افزود: اگر امروز شاهد امنیت و آرامش در کشور هستیم مدیون همین شهدا و پدران و مادران آنان هستیم که چنین فرزندانی را تربیت کردند.

 

الیاسی از برگزاری 5 یادواره آبروی محله در محلات زندگی شهیدان قله شنام در طول امسال خبر داد و گفت: بازخوانی عملیات شنام توسط روایان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های معرفی شهیدان شاخص امسال خواهد بود.

 

*جای مرام شهدا در جامعه خالی است

وی با اشاره به وجود 24 شهید جاویدالاثر در شهرستان اسدآباد گفت: شهیدان قله شنام هم از شهدای جاویدالاثر هستند که البته پیکیر یکی از آنان به وطن بازگشت.

 

حجت الاسلام سعادت نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد هم با بیان اینکه جای مرام شهدا در سطح جامعه خالی است، اظهار کرد: اگر مرام و منسک شهدا در کشور جاری بود، امروز مشکلات اقتصادی، فرهنگی در جامعه نداشتیم .

 

*پدر شهید آزرمی: شهید متعلق به همه مردم است

در ادامه این نشست پدر شهید خسرو آزرمی با بیان اینکه شهید متعلق به بنده نیست بلکه متعلق به همه مردم است، گفت: 38 سال است که چشم انتظار فرزند شهیدم هستم و همین که اسلام پیروز است و مردم در آسایش باشند، برایم کفایت میکند.

 

وی با بیان اینکه شهید خسرو آزرمی به بسیج علاقه زیادی داشت و بعداز مدرسه برای فعالیت های فرهنگی در بسیج حاضر می شد، گفت: وقتی جنگ شروع شد، او درس را رها کرد و در جبهه حاضر شد.

 

*شهید خسرو آزرمی به بسیج علاقه مند بود

برادر شهید بیژن شفیعی یکی دیگر از شهدای قله شنام هم با درواست از سپاه برای برگزاری یادواره شهدای جاویدالاثر و قله شنام در طی امسال، گفت: انتخاب شهدای شنان به عنوان شهدای شاخص شهرستان در سالجاری ابتکاری خوب از طرف سپاه است که امیدواریم مسئولان دیگر هم در معرفی آنان پیشگام باشند.

 

*رونمایی از کتاب بیژن شفیعی در دستور کار باشد

وی با اشاره به تألیف کتابی با عنوان "خوابهایی از بهشت" توسط فاطمه بگزاده، گفت: این کتاب بزودی به چاپ می رسد و امیدواریم که برنامه ای برای رونمایی از آن برگزار شود.

 

رضا شفیعی از سپاه ناحیه اسدآباد خواست که برگزاری تئاتری در خصوص شهدای شنام، برگزاری مسابقات داستان نویسی، شعر خوانی و اعزام افراد به قله شنام را در برنامه های سالجاری برای معرفی شهیدان شنام بگنجانند.

منبع: نافع

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal