آخرین اخبار

7. مهر 1398 - 11:59   |   کد مطلب: 33662
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان باااشاره گام دوم انقلاب، گفت: دفاع مقدس دارای یک مدبریت جهادی بود که همه تلاش می کردند و شب نخوابی ها داشتند، و امروز این حلقه مفقوده بین مسئولان ما اینجاست و اینجاست به این روحیه نیاز داریم.

به گزارش آوای سیدجمال، سردا مظاهر مجیدی،فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان پیش از ظهر امروز در همایش نکوداشت پیشکسوتان شهرستان اسدآباد در دفاع مقدس که در سالن اجتماعات سپاه ناحیه این شهر برگزار شد، انقلاب اسلامی را هدیه بزرگ خداوند به ملت ایران دانست و اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب و آرمانهای امام ره ما هیچگونه وابستگی به کشورها نداریم و استقلال نه شعار بلکه در عمل به آن رسیدیم.

 

وی بااشاره به اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی ، گفت: اینکه مردم خود برای کشور خود تصمیم می‌گیرند، نعمت بزرگی است که شامل حال هر کشوری نشده است.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: امریکایی ها توان مضاعفی گذاشتند که در مقابل صدور نظام اسلامی ایستند و اینجا بود که با وحدت مردم راهبرد آن با شکست مواجه شد.

 

وی به عملیاتهای مختلف دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: عراق ۳۶ هزار نیرو در مثلث خرمشهر آورده بودند که با مقاومت وایثار رزمندگان  ۱۹ هزار  عراقی در این عملیات اسیر گرفتند.

 

مجیدی تصریح کرد: رزمنده های دوران دفاع مقدس تنها چند ماه اموزش دیدند و در جنگ حاضر شده و هنرنمایی کردند.

 

وی باااشاره گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس دارای یک مدبریت جهادی بود که همه تلاش می کردند و شب نخوابی ها داشتند، و امروز این حلقه مفقوده بین مسئولان ما اینجاست و اینجاست به این روحیه نیاز داریم.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان اطاعت پذیری از ولایت و امام را از دیگر دلایل موفقیت جنگ تحمیلی دانست و گفت: امروز نیاز به اطاعت پذیری داریم.

 

وی گفت: سومین دلیل پیروزی دفاع مقدس حضور و پابه کار بودن مردم بود که و اگر می‌خواهیم مشکل مردم را حل کنیم ، باید به مردم احترام بگذاریم چرا که آنان هستند که در صحنه ها حاضر می‌شوند.

 

مجیدی با بیان اینکه وحدت مردم باعث شده که ما در جهان حرف برای گفتن داریم، افزود: امروز ابرقدرتها در مقابل انقلاب اسلامی به زانو در امده اند و این نشانه اقتدار ماست.

وی با تأکید بر بازخوانی دوران دفاع مقدس ، از پیشکسوتان خواست که فرزندان خود را در طراز انقلاب تربیت کنند.

 

امام جمعه اسدآباد هم با بیان اینکه رزمندگان در خط مقدم نمازهای جماعت بودند، اظهار کرد: باید امروز نیز همان روحیه بسیجی بودن سپاهیان حفظ شود و  در نمازهای جماعت و جمعه باشکوه حاضر شوند.

 

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی بااشاره به وحدت و همدلی واتحاد در بین مسئولان شهرستان، گفت: نه اینکه که در اسداباد وحدت نبود بلکه این وحدت بی سابقه است.

عصر همدان
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal