آخرین اخبار

7. بهمن 1398 - 15:22   |   کد مطلب: 34723
علیرضا فعله‌گری با بیان اینکه همه ما شیعیان به گونه‌ای بزرگ شده در فضای هیأت‌های مذهبی هستیم، افزود: نتیجه حضور در این هیأت ها و انس با مکتب فاطمی و علوی، رشد شخصیت‌هایی چون شهید حاج قاسم سلیمانی می شود که یک جهان برای او می گرید.

به گزارش آوای سیدجمال، برای اولین بار و با خوش فکری شهردار و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر، ادارات ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی همایش " نکوداشت مبلغین، خادمان قرآن و مداحان اهل بیت(ع) شهرستان اسدآباد" در سالن اداره ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد.

 

در این همایش که با حضور جمعیت از جوانان، مداحان، روحانیون، فعالان قرآنی برگزار شد، شهردار شهر اسدآباد هم با اشاره به وجود مفاخر فرهنگی و قرآنی در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: شهر اسدآباد یکی از کهن‌ترین شهرهای استان همدان است که  رشد افراد شاخص و برجسته چون سیدجمال الدین اسدآبادی در آن نشانه تاریخی بودن آن است.

علیرضا فعله‌گری با اشاره به برگزاری همایش نکوداشت خادمان اهل بیت و قرآنی، گفت: این همایش با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و هیأتی و تجلیل از خادمان این عرصه برگزار شده که ممکن است کمبودهایی در این همایش باشد‌.

 

 وی با بیان اینکه همه ما شیعیان به گونه‌ای بزرگ شده در فضای هیأت‌های مذهبی هستیم، افزود: نتیجه حضور در این هیأت ها و انس با مکتب فاطمی و علوی، رشد شخصیت‌هایی چون شهید حاج قاسم سلیمانی می شود که یک جهان برای او می گرید.

 

شهردار شهر اسدآباد با بیان اینکه اگر امروز از ما هیأت مذهبی و انس با اهل بیت ع را بگیرند، درواقع چیزی نداریم، تأکید کرد: باید قدر این مکتب‌ها را بدانیم.

 

همچنین در این مراسم امام جمعه اسبق اسدآباد اظهار کرد: مجاهدت در هر برهه‌ای از زمان، متفاوت است و می تواند در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، جنگ باشد.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی ولدانی با تأکید بر حفظ دین، گفت: یکی از زحمات مهم حوزه های علمیه در حفظ دین است.

وی مهمترین جهاد امروز را جهاد با قلم دانست و گفت:  امروز  دشمن در فضای مجازی تلاش می کند که با گرفتن باور جوانان، رفتار آنان را تغییر دهند و ساختاری دیگری شکل دهند.

 

امام جمعه اسبق اسدآباد با اشاره به شهادت حضرت فاطمه(س) و ویژگیهای شاخص آن حضرت، تصریح کرد: حضرت زهرا(س) در واقع هم خانه و هم در تبلیغ دین و ولایت جهاد کرد.    

 

وی خاطرنشان کرد: وقتی بیش از ۲۵ میلیون نفر ایرانی برای تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی در جای جای ایران حاضر می‌شوند، نشان از اعتقاد به مکتبی است که شهدا آن را دنبال می کردند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد نیز با بیان اینکه این همایش با همکاری شهرداری، شورای شهر و ارشاد اسلامی برگزار شده، گفت: براساس قرآن البته خادمان قرآن و اهل بیت ع مزدشان را گرفته اند.

 

در پایان مراسم از مبلغین دینی، خادمان قرآنی، مداحان اهل بیت(ع) با هدیه و لوح سپاسی تجلیل شد.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal