6. ارديبهشت 1399 - 16:28   |   کد مطلب: 35529
مجید درویشی با تأکید بر اینکه نباید آموزش وپرورش بگذارد دانش آموزی از تحصیل باز بماند، گفت: آموزش دانش آموزان حتی شده با فاصله گذاری اجتماعی، حل مشکل اینترنت، ارائه آموزش به صورت سی دی، انجام شود.

به گزارش آوای سیدجمال، فرماندار شهرستان اسدآباد در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان با تبریک موفقیت سپاه در پرتاب ماهواره، اظهار کرد: این موفقیت افتخاری است که در این شرایط سخت شیوع کرونا رخ داد.

 

وی بااشاره به اینکه بخاطر سلامت مردم حدود دوماه است که نمازهای جمعه و جماعت برگزار نمی‌شود، اظهار کرد: شرمنده معلمان هستیم که نمی‌توانیم در این شرایط برای روز معلم همایشی برگزار کنیم.

 

درویشی با بیان اینکه از ابتدای اسفند تا به امروز ۶ اردیبهشت ۵۴ نفر بیمار کرونایی داشتیم، گفت: در حال حاضر یک نفر بیمار کرونایی در بیمارستان بستری است و ۱۲ نفر مشکوک به بیماری هستند.

 

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی، اسدآباد رتبه ششم را در وجود بیمار کرونایی دارد، افزود: کاهش شیوع بیماری را مدیون زحمات کادر درمانی، تلاش نیروهای سپاه ، شهرداری، نیروهای خودجوش مردمی در گندزدایی هستیم.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد از توزیع دو هزار بسته غذایی به ارزش ۷۵۰ میلیون تومان بین نیازمندان در مرحله اول خبر داد و گفت: این امر به همت سپاه و کمک‌های مردمی انجام شد که در دو مرحله دیگر اتفاق خواهد افتاد.

 

وی در خصوص شبکه شاد، اظهار کرد: آموزش از راه دور و مجازی دانش اموزان فرصت خوبی برای ارتقا مباحث الکترونیکی است که البته باید آسیب های آن را نیز مدنظر داشت.

 

درویشی با بیان اینکه دولت تمام توان خود را گذاشته که روستاییان نیز از وجود اینترنت بهره‌مند شوند، افزود: اداره آموزش و پرورش باید تیم نظارت و بازرسی بر مدارس و نحوه تدریس معلمان را شکل دهد.

 

وی تأکید کرد: آموزش دانش اموزان نباید خللی وارد شود و اگر در روستایی اینترنت مشکل دارد باید به صورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی مدرسه برقرار شده و اجازه ندهید که دانش‌آموزی از تحصیل باز بماند.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به وجود ۱۵ نفر معلم نمونه شهرستان اسدآباد، گفت: شهرداری و شوراها به مناسبت روز معلم عوارض شهرداری برای معلمان را ۴۱ درصد تخفیف بدهند.

 

وی با بیان اینکه شهرداری در حل مشکل مسکن فرهنگیان کمک شایانی کرده است، افزود: شهرداری با اختصاص 5 هکتار از اراضی شهر به آموزش وپرورش کمک بزرگی کرد که نباید به فراموشی سپرده شود.

 

امام جمعه اسدآباد با گرامیداشت روز بزرگداشت معلم، بر الگوگیری معلمان از شهید مطهری تأکید کرد.

 

رئیس آموزش و پرورش اسدآباد هم با اشاره به اینکه صد درصد مدارس ابتدایی به اینترنت دسترسی دارند، اظهار کرد: البته ممکن است که در دسترسی به شبکه شاد برخی با مشکل مواجه باشند.

 

غلامرضایی همایی بااشاره به وجود هزار و ۳۰۰ معلم، اظهار کرد: پویش «سپاس معلم» به منظور تقدیر از معلمان در فضای مجازی صورت می گیرد که این امر با فرستادن یک جمله زیبا به معلم از سوی دانش آموزن انجام می شود.

 

رئیس آموزش و پرورش اسدآباد تأکید کرد: درسنامه هایی برای دانش آموزان عشایر و روستایی آماده شده که از سه شنبه توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal