آخرین اخبار

23. شهريور 1400 - 15:07   |   کد مطلب: 40036
سعید کتابی با اشاره به ثبت‌نام ۱۸ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید در اسدآباد، گفت: اگرچه آموزش‌وپرورش برای بازگشایی مدارس آمادگی دارد اما منتظر تصمیم نهایی ستاد کرونا خواهیم ماند.

به گزارش آوای سیدجمال سعید کتابی، فرماندار شهرستان اسدآباد در شورای آموزش‌وپرورش این شهرستان، از آمادگی ۲۰۸ مدرسه برای بازگشایی خبر داد و اظهار کرد: البته برای بازگشایی مدارس منتظر تصمیم نهایی ستاد کرونا خواهیم ماند اما آموزش تعطیلی بردار نیست و قطعاً" به‌صورت مجازی هم ادامه خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: برای آغاز سالتحصیلی جدید  ۱۸ هزار دانش آموزان در شهرستان اسدآباد ثبت‌نام کردند.

 

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با تأکید بر انجام دومرحله‌ای واکسیناسیون فرهنگیان، گفت: وقتی رهبر انقلاب اقدام به دریافت واکسن کرد، دیگر حجت بر همه تمام است و باید فرهنگیان پرسه واکسیناسیون را تکمیل کرده و اهمال‌کاری نکنند.

 

وی با اشاره به بار کلمه فرهنگ برای جامعه فرهنگیان، گفت: باید این جامعه انجام همه‌گیری واکسیناسیون هم را فرهنگ‌سازی کند.

 

کتابی با اشاره به استقرار دو مرکز واکسیناسیون شهرستان در اماکن آموزش‌وپرورش از همکاری این سازمان قدردانی کرد و خواستار استفاده از مدارس بلااستفاده مدارس روستایی برای امور دیگر شد.

 

 

وی بر برگزاری انتخابات اعضای تعاونی فروشگاه فرهنگیان با رعایت پروتکل بهداشتی تأکید کرد.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش به موضوع نهضت سواد موزی اشاره کرد و گفت: در روستاهای باید شورایی با محوریت معلم روستا، پایگاه بسیج، شورا و دهیار تشکیل و امر سوادآموزی انجام شود.

 

وی به اشاره به طرح نماد، گفت: اجرای این طرح به کاهش آسیب اجتماعی منجر خواهد شد

 

کتابی با اشاره به‌قرار گرفتن در آستانه هفته دفاع مقدس، گفت: با توجه به نقش‌آفرینی دانش آموزان و فرهنگیان شهید در جنگ تحمیلی باید آموزش‌وپرورش با اجرای کارهای فرهنگی به اهمیت دفاع مقدس و انتقال مفاهیم این دفاع و رشادت‌های رزمندگان اسلام به نسل امروز بپردازد.

 

وی گفت: علی‌رغم اینکه احتمال بازگشایی مدارس وجود دارد، اما آموزش مجازی هم همچنان برقرار خواهد بود و نیاز دانش آموزان به تبلت هم هست، بنابراین خیرین می‌توانند از این فرصت برای انجام کارهای خیرخواهانه اقدام کنند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal