آخرین اخبار

10. تير 1399 - 14:29   |   کد مطلب: 36128
مجید درویشی با بیان اینکه افتتاح درمانگاه فرهنگیان بارقه امیدی را در دل فرهنگیان و دانش آموزان زنده کرد، گفت: متأسفانه هنوز این درمانگاه کار عملیاتی انجام نمی دهد و نیاز به نیروی انسانی دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، فرماندار شهرستان اسدآباد هم با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش اسدآباد رتبه سوم را در سال گذشته در سطح استان کسب کرده است، اظهار کرد: مدافعان آموزشی در کنار مدافعان سلامت توانستند به بهترین شکل تحصیل دانش آموزان را مدیریت کنند.

 

مجید درویشی تأکید کرد: انتظار می رود با در نظر گرفتن سناریوهای مختلف در سال تحصیلی جدید، آموزش و پرورش شهرستان برنامه ریزی مناسب برای تربیت و آموزش برنامه داشته باشد.

 

درمانگاه فرهنگیان عملیاتی نشده

وی بر آسفالت مدرسه استثنایی شهید فهمیده توسط شهرداری تأکید کرد و گفت: متأسفانه علی رغم افتتاح  درمانگاه فرهنگیان که بارقه امیدی را در دل فرهنگیان و دانش آموزان زنده کرد، هنوز این درمانگاه کار عملیاتی انجام نمی دهد و نیاز به نیروی انسانی دارد.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد از تصویب شهریه مدارس هیأت امنایی بدون افزایش خبر داد و گفت: زمین تعاونی فرهنگیان را با کلی مشکلات توانستیم به میزان 5 هکتار به اجرا برسانیم که افزایش این میزان امکانپذیر نیست.

 

وصیت شهید محمدرسول رضایی هنوز تکان دهنده است

 

وی در پایان سخنانش به وصیت نامه شهید محمدرسول رضایی اشاره کرد و گفت: وصیت این شهید بعداز گذشت سال ها از جبهه و جنگ باز هم تکان دهنده است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal