آخرین اخبار

12. شهريور 1399 - 15:35   |   کد مطلب: 36719
در آستانه بازگشایی مدارس، با کمک سپاه ناحیه اسدآباد و خیرین 150 بسته لوازم التحریر و کیف در قالب رزمایش کمک مؤمنانه بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

به گزارش آوای سیدجمال، در آستانه بازگشایی مدارس، سپاه ناحیه اسدآباد با کمک خیرین 150 بسته لوازم التحریر و کیف را در قالب رزمایش کمک مؤمنانه بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان توزیع کرد.

 

جانشین سپاه ناحیه اسدآباد در حاشیه برنامه توزیع کمک مؤمنانه لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند، در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: این امر در راستای تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب با کمک حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و همکاری آموزش و پرورش و خیرین انجام شد.

 

اسماعیل ششیکانی با بیان اینکه این کمک مؤمنانه لوازم التحریر در دو مرحله اجرا می‌شود، افزود: مرحله اول  آن در دهه ولایت به تعداد 257 بسته لوازم التحریر و مرحله دوم به تعداد 150 بسته لوازم التحریر بین افراد دانش آموز نیازمند توزیع می‌شود.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش اسدآباد هم در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار ما، گفت: سپاه همیشه در کنار آموزش و پرورش بوده و تعامل خوبی ما با ما داشته است.

حسین عسگری مهرور با بیان اینکه بازدید از مدارس حاشیه شهر و روستا از سوی سپاه انجام شده، گفت: 400 دانش آموز نیازمند شناسایی شده که سپاه کمک های خوبی را در تهیه و خرید لوزم التحریر برای این افراد داشته است.

وی تأکید کرد: امیدواریم که خیرین بیش از پیش ما را در این ایام همراهی کنند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal