آخرین اخبار

17. آبان 1402 - 10:05   |   کد مطلب: 46552
میز ارتباط مردمی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان درحالی در شهرستان اسدآباد برپا شد که نه تنها بسیاری از کشاورزان بلکه حضور رسانه‌ها هم برای انعکاس و پیگیری مطالبات مردم در آن کمرنگ بوده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، دو روز گذشته میزی با عنوان «میز ارتباط مردمی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان» در سالن جلسات جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد برگزار شد که رئیس این سازمان و عوامل زیرمجموعه‌اش در حضور فرماندار می‌بایست پاسخگوی مطالبات کشاورزان در حوزه‌های کشاورزی، دامی و گیاهی می‌شدند.

این میز ارتباطی در حالی برگزار شد که حضور خبرنگاران هم به علت عدم دعوت از خبرنگاران برای پوشش خبر و هم انعکاس نحوه پاسخگویی مسئولان به مردم و کشاورزان کمرنگ دیده می‌شد.

این درحالی است که بارها از سوی مسئولان عنوان می‌شود، خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند، حال اینگونه که پیداست بیشتر خبرنگاران نامحرم این جلسه بوده‌اند.
و اما اینکه چند درصد از کشاورزان از موضوع این میز ارتباطی مسئول سازمان جهاد کشاورزی باخبر بودند، موضوع مهمی است که مسئولان جهاد در شهرستان باید پاسخگو باشند و اینکه چند درصد کشاورزان به مطالبات به حقشان پاسخ داده شده است.

اگرچه رسانه ما هم برای اطلاع‌رسانی از زمان و مکان این میز ارتباطی مطلع نبوده، اما به برخی از مطالبات به حق کشاورزان که بارها یا به آن اشاره و یا از سوی کشاورزان مطالبه شده، می‌پردازیم.

 توزیع درست و به موقع کودشیمیایی، ارائه تسهیلات به موقع، نبود صنایع تبدیلی، عدم پرداخت به موقع طلب گندمکاران، خرید محصولات با عیار پایین، توزیع به موقع بذر گندم، تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی درحوزه طیور و دام به دلیل نبود نهاده را می‌توان از مشکلات این حوزه برشمرد.

 

در این میز ارتباطی علاوه بر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان و فرماندار اسدآباد، معاون بهبود تولیدات گیاهی، دامی، برنامه‌ریزی و امور اقتصادی، امیر لاهوتیان مدیر اب و خاک و امور فنی مهندسی، حسن محمدی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی حضور داشتند.

 

گفتنی است انتظار می‌رود همانطور که رسانه‌ها نقش پررنگی در انعکاس عملکرد دولت در شهرستان به مردم دارد، می‌توانند برای اطلا‌ع‌رسانی مطالبات مردم و پاسخگویی مسئولان اقدام کنند که این امر یک روابط عمومی قوی از سوی ادارات را می‌ط‌لبد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal