آخرین اخبار

5. آذر 1400 - 16:48   |   کد مطلب: 40687
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد بسیج را خلاصه ای از انقلاب دانست و گفت: بسیج معجزه ای از انقلاب بود که در سیل، زلزله، کرونا، جبهه، امنیت نقش آفرین بود که امروز در تعلیم و تربیت هم حرف برای گفتن دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد در بخشی از سخنانش به برکات داشتن تقوا و وجود امامت و ولایت پرداخت.

 

 

وی در ادامه بااشاره به تشکیل بسییج میلیونی به فرمان امام راحل، ، اظهار کرد: بسیج خلاصه ای از انقلاب است و با وجود اقشار مختلف متبلور شد و نور و امام و ولایت در وجودشان درخشید.

 

 

امام جمعه اسدآباد بااشاره به فرمایشات رهبری و امام در خصوص بسیج، افزود: بسیج معجزه ای از انقلاب بود که در سیل، زلزله، کرونا، جبهه، امنیت نقش آفرین بود که امروز در تعلیم و تربیت هم حرف برای گفتن دارد.

 

 

وی بااشاره به میقات حلقات صالحین بسیج در نماز جمعه، گفت: ۵ هزار نفر تحت تعلیم و تربیت حلقه های صالحین این شهرستان هستند.

 

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد افزود: امروز دشمن در فضای مجازی برای انحراف جوانان و نوجوانان توطئه های دارند که باید والدین مراقب باشند.

 

 

وی با بیان اینکه براساس امار آموزش وپرورش تنها ۳۳ درصد استفاده از گوشی و اینترنت در آموزشها اثرگذار بوده ، افزود: ۶۷ درصد از فضای مجازی استفاده ناسالم شده است که باید خانواده ها فرزندانشان را مدیریت کنند.

 

 

امام جمعه اسدآباد اعتیاد به اینترنت را در بین دانش آموزان یک معضل و روبه افزایش خواند و افزود: امروز برخی از جوانان ما ۱۲ ساعت از ۲۴ ساعت را در فضای مجازی هستند که این در تغذیه،اخلاق، رفتار، اسیبهای بدنی اسیب فراوان دارد.

 

 

وی یکی از جرایم در جامعه را بدزبانی و جسارت کردن به مردم خواند و افزود: بخشی از این جرایم در فضای مجازی رخ می دهد.

 

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد خطاب به نمایندگان مجلس، گفت: نمایندگان بدانند که تنها مجلسی که رهبر انقلاب آن را انقلابی نهاد، هنین مجلس است و باید قدر آن را بدانند، وظیفه شناس باشند ، وقتشان کم است و دوسال از کار مجلس میگذرد و باید تحول افرین باشند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal