آخرین اخبار

30. دى 1400 - 13:47   |   کد مطلب: 41213
سعید کتابی، یکی از فرمانداران باقی مانده از دولت روحانی است که اخیرا” از عملکرد درخشان خود گفته در حالی که به جزء چند مورد در بسیاری از حوزه ها ورود خاصی نداشته است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از عصر همدان، سعید کتابی، فرماندار شهرستان اسدآباد یکی از فرمانداران باقی مانده از دولت روحانی است که تاکنون با بلاتکلیفی دولت سیزدهم برای انتخاب نماینده خود در این شهرستان همچنان محکم بر صندلی فرمانداری تکیه زده است.

 

 

وی که معدود نشست خبری و مصاحبه را با اصحاب رسانه و خبرنگاران محلی این شهرستان داشته، اخیرا” در دفتر یکی از روزنامه‌های استانی حاضر و گزارشاتی را از دوره خدمت خود ارائه کرده که می‌توان گفت با آنچه در دنیای واقعیت این شهرستان هست، متفاوت است!

 

 

در این گزارش تحلیل و نقدی بر گزارش عملکردی وی خواهیم داشت تا مردم خود به عملکرد وی نمره دهند.

 

 

سعید کتابی ایجاد چمن مصنوعی را یکی از اقدامات خود در طول خدمتش بیان کرده اما مشخص نکرده کدام زمین چمن مصنوعی؟! تا جایی اخبار به ما اطلاعات می‌دهد، همه چمن‌های مصنوعی در اسدآباد در دوره فرمانداران سابق ایجاد شده است! اگر این مسئله چیز دیگری است می بایست رئیس اداره ورزش پاسخ دهند که آیا چمن دیگر ایجاد شده یا خیر و منظور آقای فرماندار کدام چمن مصنوعی است؟!

 

 

وی همچنین پیشرفت ۹۵ پروژه کنارگذر را از اقدامات چشمگیر خود خوانده؛ در حالی که این پروژه چندین سال است که همین میزان پیشرفت داشته و وی در اوایل خدمتش در اسدآباد که منتهی به انتخابات ریاست جمهوری می‌شد، از افتتاح این کنارگذر در خرداد ۱۴۰۰ و یکبار هم در بازدید معاون سابق استاندار در مرداد ماه خبر از زیر بار ترافیکی رفتن این کنارگذر داد که همچنان این پروژه در عدم تکمیل بر قوت خود باقی است.

 

 

ناگفته نماند که این پروژه یکی از مطالبات به حق مردم و در آستانه ۱۳ ساله شدن است و تا تیرماه امسال ۹۲ درصد داشته و هم اکنون نیز نیازمند اعتبار برای تکمیل است.

 

 

و اما سخنی عجیب از آقای فرماندار در یک جابه جایی!

سعید کتابی در خصوص جایگاه خالی معاون سیاسی فرماندار گفته که لیلا امیدی بنا به خواست خودش به آموزش و پرورش برگشت تا در آنجا بازنشسته شود، درحالی که با بی تدبیری آقای شاهرخی، استاندار سابق یک زن در این پست قرار گرفت تا زمینه را برای اصلاح طلبان و بهره بردن از ظرفیت بانوان برای پیروزی در انتخابات فراهم کند که با پیروزی آقای رئیسی رئیس جمهور فعلی در انتخابات شاهد شکست اصلاح طلبان بودیم و آقای استاندار وی را از این معاونت کنار گذاشت.

 

 

و اما انتظار نمی رود که فرماندار در دولت سیزدهم با تکرار سخنان عجیب به این رویه پیش برود.

 

 

و اما در بخشی از مصاحبه‌اش اعلام کرده که به دلیل تجربیات خودش در حوزه معاونت سیاسی ملایر، عهده دار کارها در بخش معاونت سیاسی اجتماعی و امنیتی اسدآباد هم بوده و خود انجام می‌داده است تا خللی پیش نیاید.

 

 

حال چند سؤال از آقای فرماندار که مصلحت در آن دیده که خود علاوه بر پست فرمانداری عهده دار مسئولیت معاونت سیاسی هم شود؛

 

 

آقای فرماندار اگر به وظایف معاونت سیاسی هم آشنا بودید و فرصت کافی برای این امر داشتید چرا از معاونت عمران در بسیاری از جلسات اجتماعی بهره می‌بردید و وی عهده دار ریاست جلسه می‌شد؟!

 

 

اگر به وظایف سیاسی، ا‌جتماعی خود آشنایید چرا مسائل و مشکلات اجتماعی در سطح جامعه همچنان بر قوت خود باقی است؟!

 

 

امروز اگر روستایی مانند چنارسفلی که بیشترین مشکلات حوزه اجتماعی را دارد، بنگریم، در دوره خدمت شما هیچ اتفاق خاصی در این منطقه نیفتاده و انتظار توجه بیشتر می شد.

 

 

اگرچه بسیاری از مسائل و مشکلات به دلیل رسانه ای کردند، اما شاهد بسیاری از مشکلات اجتماعی در سطح شهرستان از جمله آمار وحشتناکی در حوزه خودکشی و خشونت هستیم و این مسائل نشان می‌دهد که در حوزه اجتماعی کاری خاصی صورت نگرفته است البته ناگفته نماند یک سمپوزیوم با عنوان پیشگیری از خودکشی از سوی دانشگاه سیدجمال برگزار شد اما باتوجه به آمار بعداز برگزاری این سمپوزیوم می بینیم که چندان اثربخش نبوده است و یا حداقل خروجی نداشته!

 

 

آقای فرماندار بنا به گفته خودتان که با قول مساعد معاون وزارت آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس برای تکمیل استخر، مدرسه ۱۲ کلاسه سعیدی و کانون فرهنگی و تربیتی اسدآباد این پروژه ها در فروردین یا اردیبهشت ماه آتی تکمیل میشود براساس پیگیری های خبرنگار ما این وعده هم تاکنون عملی نشده است.

 

 

در ادامه نقد به این عملکرد مباحث را به صورت جداگانه به آن خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal