آخرین اخبار

14. آذر 1400 - 20:09   |   کد مطلب: 40782
فرماندار اسدآباد با بیان اینکه تاکنون ۵.۲ درصد جامعه هدف شهرستان واکسن دز سوم خود را دریافت کرده اند گفت:اطلاع رسانی هر چه بیشتر برای دریافت واکسن دز سوم افراد واجد شرایط در سطح شهرستان ضرورت ویژه ای دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، سعید کتابی در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا شهرستان اظهار کرد:کادر درمان ،افراد بالای ۶۰سال و بیماران زمینه‌ای از جمله گروه هدف در تزریق دز سوم واکسن معرفی شده‌اند که باید  افراد واجد شرایط را برای دریافت دز سوم ترغیب و اقناع سازی کرد.

 

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه واحدهای صنفی سطح شهرستان باید کارت واکسن و QRکد واکسن خود را در  واحد صنفی خود  در معرض دید مشتریان و بازرسان مراجعه کننده نصب کرده باشند، تصریح کرد: اتاق اصناف و اداره صمت باید در این رابطه ورود داشته باشند و در بازرسی و نظارت ها با مواردی که نسبت به رعایت این امر اقدام نکرده اند برخورد کنند.

 

 

کتابی همچنین خاطر نشان کرد: تا زمان راه اندازی سامانه مدیریت هوشمند کنترل موارد کارت واکسن خدمات گیرندگان و مراجعه کنندگان در هنگام ورود و خروج در سطح ادارات ضرورت دارد.

 

 

وی یاد آور شد:فعالیت علمی، تحقیقاتی و آموزشی ارائه دهندگان و خدمات گیرندگان در بخش دولتی و غیر دولتی نیز مانند سایر ادارات  برای دریافت خدمات منوط به کارت واکسن است.

 

 

فرماندار اسدآباد اضافه کرد:کارکنانی که نسبت به واکسن خود اقدام نکرده اند در مرحله اول لحاظ غیبت و کسر حقوق و مراحل بعدی معرفی به هیات تخلفات و کمیته انظباطی خواهد بود.

 

 

وی همچنین با اشاره به وضعیت شرایط آبی کرونایی شهرستان یاد آور شد:تداوم رعایت پروتکل ها بویژه واکسیناسیون از نقش موثری در کنترل شرایط شکننده موجود شهرستان دارد .

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal