آخرین اخبار

20. خرداد 1400 - 11:35   |   کد مطلب: 39178
سعید کتابی با اشاره به انصراف یک کاندیدا در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر اسدآباد، گفت: با آغاز تبلیغات انتخاباتی 80 کاندیدا در شهرهای آجین، اسدآباد و پالیز به رقابت می پردازند.

 سعید کتابی، فرماندار شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به آغاز تبلیغات انتخاباتی آزاد و قانونی در اسدآباد ، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور تبلیغات آزاد و قانونی برای کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت 7 روز تا 26 خرداد ادامه دارد.

 

وی با اشاره به جلسه توجیهی با کاندیداهای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، گفت: قانون‌مداری یکی از مباحث ما در این جلسه بود که همکاری لازم برای تبلیغات قانونی مدنظر همه کاندیداها خواهد بود.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد از انصراف یک کاندیدای شورای اسلامی شهر اسدآباد خبر داد و گفت: تعداد کاندیداها در شهر اسدآباد 54 نفر بود که با انصراف خانم شفیعی نیا این تعداد به 53 نفر رسید.

 

وی یادآور شد: در شهرهای آجین اسدآباد و پالیز 81 نفر کاندیدا داشتیم که با انصراف یک نفر، هم‌اکنون 80 کاندیدا به رقابت می‌پردازند.

 

کتابی با بیان اینکه در حال حاضر 44 کاندیدا مسئولان و مکان‌های ستادهای خود را به ما معرفی کرده‌اند، گفت: البته برخی از کاندیداها تمایلی به ایجاد ستاد نداشتند.

 

وی یادآور شد: 23 نقطه شهر اسدآباد برای تبلیغات کاندیداها به‌صورت یکسان در نظر گرفته‌شده که در حال انجام است.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه نصب عکس و پوستر در مکان‌های غیر از مکان‌های تدارک دیده شده برای کاندیداها ممنوع است، گفت: انتظار می‌رود که کاندیداها شورا در این زمینه قانونمند و در کنار ایجاد شور انتخاباتی شهری پاک و تمیز را در این انتخابات داشته و به‌عنوان یک الگو به دیگران معرفی کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه هنوز موج ویروس کرونا پایان نیافته است، گفت: 4 اکیپ متشکل از کارشناسان فرمانداری، بهداشت و هیأت اجرایی از ستادهای انتخاباتی بازدید و موضوعات تجمعات و عدم رعایت پروتکل بهداشتی را متذکر می شوند.

 

کتابی افزود: شهرداری اسدآباد هم طبق قانون و ستاد برگزاری انتخابات هرجایی که غیر قانونی و غیر مجاز پوستری نصب شده باشد، بعد  از مستندسازی امحا می شود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal