آخرین اخبار

4. شهريور 1400 - 13:11   |   کد مطلب: 39863
سعید کتابی از ۵۷ پروژه بااعتبار ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در هفته دولت امسال در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: در سالجاری 115 میلیارد تومان اعتبار در قالب 19 پروژه به شهرستان اختصاص داده شده که برای جذب نیاز به پیگیری مدیران دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، سعید کتابی، فرماندار شهرستان اسدآباد در مراسم گرامیداشت روز کارمند در گللزار شهدای این شهر با اشاره به اینکه خلوص نیت، پاک دستی از ویژگی‌های رفتاری شهید رجایی است، اظهار کرد: وقتی رفتار و منش شهید رجایی را می‌خوانیم، به خود میگوییم مگر می‌شود، مدبری این‌قدر خاص باشد، بله می‌شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان در راستای محرومیت‌زدایی در بخش‌های منابع طبیعی، بهداشت و درمان، آموزش‌وپرورش، راه روستایی تعریف‌شده، گفت: این اعتبارات در قالب ۱۹ پروژه اختصاص داده‌شده که نیاز به پیگیری مدیران برای تخصیص و جذب آن دارد.

 

 

فرماندار شهرستان اسدآباد یادآور شد:  البته مبلغ ۴۳ میلیارد تومان اعتبارات استانی، متوازن، نفت و گاز و ۱۳ میلیارد تومان اعتبار هم در اختیار نماینده مجلس است.

 

 

وی اشاره به آغاز به کار کابینه دولت سیزدهم و انتصابات جدید، گفت: مسئولان دارات باید با  مسئولان استانی و کشوری ارتباط داشته و باهدف گذاری و برنامه‌ریزی پیگیر امور باشند.

 

 

کتابی بابیان اینکه رؤسای ادارات باید حالت روزمرگی خارج شوند، تأکید کرد: رؤسای ادارات باید بدانند که در یک تایم ۷ صبح تا  ۲ ظهر کاری از پیش نمی‌رود و باید 24 ساعت پای‌کار باشند.

 

 

وی با اشاره به وضعیت کرونا، گفت: یکی از اولویت‌های کاری ما در کنار اشتغال ، معیشت مردم ، موضوع کروناست.

 

 

فرماندار شهرستان اسدآباد یادآور شد: امسال ۵۷ پروژه در هفته دولت با ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در زمینه عمرانی، کشاورزی، مخابراتی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 

وی با اشاره به تنش آبی در شهرستان، گفت: اعتبارات خوبی در زمینه حل شکلات بحران آب اختصاص داده شده که در این هفته چند پروژه آب آغاز می‌شود.

 

 

کتابی از افتتاح ساختمان شهرداری شهر پالیز با حضور استاندار خبر داد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal