آخرین اخبار

5. تير 1400 - 14:04   |   کد مطلب: 39316
فرماندار شهرستان اسدآباد از رقابت ۱۸۷۷ دانش آموز اسدآبادی در کنکور سال ۱۴۰۰خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، سعید کتابی   اظهار کرد: برای برگزاری کنکور سراسری امسال در شهرستان دو حوزه شامل دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی برای دانش‌آموزان خواهر  و حوزه دانشگاه پیام نور  برای دانش‌آموزان برادر  در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه هفته‌جاری از نهم تا ۱۲ تیر ماه،  افزود: این آزمون برای شرکت‌کنندگان اسدآبادی در دو حوزه پیش‌بینی شده  در پنج  گروه آموزشی رشته هنر، ریاضی، علوم انسانی ، تجربی و زبان خارجه  برگزار خواهد شد.

 

کتابی  مطرح کرد: دانش‌آموزان اسدآبادی در این دو حوزه پیش‌بینی شده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مطابق با دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا و سازمان سنجش  به رقابت خواهند پرداخت.

 

وی تصریح کرد: هماهنگی لازم با تمامی ادارات و نهادها برای برگزاری هر چه مطلوب آزمون در ستاد برگزاری آزمون شهرستان انجام شده و دانش‌آموزان اسدآبادی با فراغ بال و  اطمینان و آرامش خاطر در آزمون امسال شرکت خواهند داشت و کنکور سراسری شهرستان به نحو احسن برگزار می‌شود و خوشبختانه هیچ‌گونه مشکلی در رابطه با برگزاری کنکور شهرستان وجود ندارد.

 

کتابی ادامه داد: از ۱۸۷۷ شرکت کننده در کنکور سراسری امسال شهرستان تعداد ۱۴۷۶ نفر را خواهران و ۴۰۱ نفر را دانش‌آموزان برادر تشکیل داده‌اند که بیشترین شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری شهرستان  از بین گروه آموزشی علوم‌تجربی با ۹۱۰ شرکت کننده خواهد بود .

 

وی تعداد شرکت کنندگان در کنکور سراسری شهرستان در رشته هنر را ۱۰۱ نفر، رشته علوم ریاضی و فنی ۱۲۱ نفر، علوم انسانی ۷۰۷ نفر، تجربی ۹۱۰ نفر زبان خارجه ۱۵۹ نفر برشمرد و یاد آور شد: قبل از ورود دانش‌آموزان برای کنکور سراسری به حوزه‌های مورد نظر از آنان تب‌سنجی انجام خواهد گرفت و در صورت  مشاهده هرگونه موارد مشکوک، دانش‌آموزان مشکوک برای رقابت در آزمون سراسری به اتاق ایزوله برای آزمون هدایت شده و به صورت مجزا از دیگر دانش‌آموزان در اتاق ایزوله در آزمون شرکت خواهند کرد.

 

کتابی گفت: به نسبت کنکور سال گذشته تعداد افراد دانش‌آموز  شرکت‌کننده در کنکور سراسری  امسال شهرستان ۱۰۰ نفر افزایش  دارد.

 ایسنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal