آخرین اخبار

9. آبان 1400 - 13:21   |   کد مطلب: 40461
سعید کتابی با اعلام خبر واکسیناسیون 95 درصدی کارکنان دولتی، گفت: تعداد ۹ مرکز واکسیناسیون در شهرستان فعال و امر واکسیناسیون را انجام می‌دهند که البته مکان درمانگاه تأمین اجتماعی هم به این مراکز اضافه می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، سعید کتابی، فرماندار شهرستان اسدآباد در ستاد کرونای این شهرستان با اشاره به اینکه در حال حاضر اسدآباد در وضعیت رنگ بندی زرد قرار دارد و این وضعیت شکننده است، اظهار کرد: هم اکنون 11 نفر بیمار کرونایی در بیمارستان این هرستان بستری هستند.

 

 

وی اذعان کرد: تاکنون واکسیناسیون 95 درصد از کارکنان ادارات دولتی اسدآباد انجام شده است.

 

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با تأکید بر تشکیل کمیسیون بازگشایی دانشگاه، گفت: در حال حاضر وضعیت واکسیناسیون در روستاهای وندراباد، ایوراع، سیراوند زیر ۷۰ درصد است که باید با اقناع سازی و انجام عملیات خانه به خانه این امر اجرایی شود.

 

 

وی با تأکید بر نصب کارت واکسن متصدیان صنوف در واحدهای صنفی خود، گفت: تعداد ۹ مرکز واکسیناسیون در شهرستان فعال و امر واکسیناسیون را انجام می‌دهند که البته مکان درمانگاه تأمین اجتماعی هم به این مراکز اضافه می‌شود.

 

 

کتابی با بیان اینکه  هیچ مشکلی برای تهیه و تزریق واکسن نداریم، تأکید کرد: باید افراد جامعه را از واکسن هراسی را دور کنیم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه‌ها

بسیار ممنونم از فرماندار محترم

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal