آخرین اخبار

2. اسفند 1400 - 23:20   |   کد مطلب: 41521
حسینعلی شرکایی تأکید بر دریافت حکم دادستانی برای پلمپ باشگاههای متخلف نسبت به مصوبات ستاد کرونا کفت: برای اجرای مصوبات و تعطیلی در این شرایط هیچ کدام از اماکن ورزشی مستثنی نیستند و باشگاه کارگران هم باید تعطیل شود.

به گزارش آوای سیدجمال، حسینعلی شرکایی، سرپرست فرمانداری اسدآباد در جلسه ستاد کرونای این شهرستان، با گلایه‌مندی از بی‌تفاوتی برخی ادارات نسبت به مصوبات ستاد کرونا، اظهار کرد: این مصوبات شخصی نیست و تصمیم همه اعضای ستاد است، بنابراین نباید برای عدم رعایت آن به همدیگر پاس دهیم.

 

وی گفت: اگر در مراکز پلیس+۱۰ ازحام جمعیت زیاد وجود دارد، با ۲۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند.

 

لزوم پلمپ باشگاههای مختلف با بی توجهی به مصوبات/حکم دادستان را بگیرید
سرپرست فرمانداری اسدآباد با تأکید بر دریافت حکم دادستانی برای پلمپ باشگاههای متخلف نسبت به مصوبات ستاد کرونا کفت: برای اجرای مصوبات و تعطیلی در این شرایط هیچ کدام از اماکن ورزشی مستثنی نیستند و باشگاه کارگران هم باید تعطیل شود.

 

وی بااشاره به اینکه همچنان رنگ بندی کرونا در اسدآباد قرمز است و باید از ماسک استفاده و شیوه نامه ها رعایت شود، گفت:  به جای کلمه پروتکل از شیوه نامه استفاده کنید.

 

۱۰ درصد ۱۲ تا ۱۸ ساله‌ها واکسن دوز دوم را نزدند
دکتر الهام عظیمی، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به برگزاری جلسه ۱۰۴ هفته کرونا ، اظهار کرد : در حال حاضر ۲۰ بیمار در بیمارستان بستری هستند که یک نفر از آنها مثبت کرونایی است.

 

وی با اشاره به آمار فوتی‌های ناشی از کرونا، گفت: از هفته گذشته یک مورد مثبت کرونایی داشتیم و البته ۴ مورد منفی کرونایی هستند.

 

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با ارائه آمار واکسیناسیون در اسدآباد، گفت: تاکنون ۳۸.۲ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال دوز سوم واکسن را دریافت کردند.

 

تزریق ۱۷۹ هزار دوز واکسن در اسدآباد
وی با یادآوری این مطلب که در مجموع ۱۷۹ هزار دوز واکسن در سطح شهرستان تزریق شده، افزود: ۱۰ درصد ۱۲ تا ۱۸ ساله‌ها دوز دوم را دریافت نکردند.

 

عظیمی با اشاره به اینکه واحدهای پیشخوان، پلیس+۱۰ باتوجه به ظرفیت مکانی ازدحام جمعیت وجود دارد، به فعالیت زیرزمینی باشگاهها اشاره کرد.

 

وی گفت: علی رغم اینکه بنرها و دست نوشته های با این عنوان خدمات بدون ماسک ارائه نمی‌شود، در ادارات نصب شده اما به چند اداره مراجعه کردیم کسی این موضوع را کنترل نمی‌کرد و خدمات ارائه می‌شد.

 

لزوم حضور مدیران و معلمان در مدارس/آنان جز عوامل اداری هستند

حسین عسگری‌مهرور، رئیس اداره آموزش و پرورش اسدآباد هم بااشاره به مصوبه ستاد کرونای استان  ۸۵ مدرسه ابتدایی و ۱۳ مدرسه متوسطه اول در سطح شهرستان زیر ۵۰ نفر است که به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه گاها مدیران و یا معلمان به عنوان والدین در اعتراض به بازگشایی مدارس با رسانه ها و یا مسئولان و یا در فضای مجازی اقدام می‌کنند، گفت: مدیران و معلمان جز عوامل اداری هستند حتما باید در مدرسه حضور و آموزش را به صورت غیر حضوری به دانش آموزان داشته باشند.

 

 

اینکه بگوییم فعالیت ندارند دروغ گفته ایم
مهدی صمدپناهی، رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اسدآباد هم بابیان اینکه برخی از اماکن ورزشی در مجموعه اداره است که براساس ستاد کرونا تعطیل است، اظهار کرد: متأسفانه اماکنی ورزشی مانند باشگاهها علی رغم دستور ستاد کرونا باز و فعال هستند، اینکه بگوییم فعالیت ندارند دروغ گفته ایم.

 

وی ادامه داد: وقتی به باشگاههای ورزشی مراجعه می‌کنیم، درب ورودی آنها بسته است اما مشخص نیست از کجا افراد وارد باشگاهها شدند و این از دست ما خارج است اگر باشگاهها را پلمپ می‌کنیم.
 رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اسدآباد به فعالیت ورزشی باشگاه کارگران و  سالن ورزشی پیام نور هم اشاره کرد و گفت: اگر تصمیمی گرفته می‌شود، به صورت منسجم و بدون دوگانگی و برای همگان باشد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal