آخرین اخبار

6. آذر 1400 - 23:52   |   کد مطلب: 40705
استاندار همدان گفت: از تمام ظرفیت‌های استان در راستای اقناع‌سازی و عدم عادی‌انگاری مردم نسبت به کرونا استفاده و اقدامات لازم در راستای اقناع‌سازی و عدم عادی‌انگاری دانش‌آموزان مدارس استان فراهم شود.

به گزارش آوای سیدجمال، ، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان شنبه ۶ آذرماه در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان همدان، اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌های استان در راستای اقناع‌سازی و عدم عادی‌انگاری مردم نسبت به کرونا استفاده و اقدامات لازم در راستای اقناع‌سازی و عدم عادی‌انگاری دانش‌آموزان مدارس استان فراهم شود.

 

 

وی افزود: هماهنگی، تبیین و اجرای طرح سکوی هوشمند مدیریت کرونا در ادارات دولتی در دستور کار قرار گیرد. بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کلاس‌های دانشگاه‌ها در استان، نظارت بیشتری انجام شود و میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نصب تهویه در کلیه کلاس‌های مدارس استان، نظارت و کنترل شود.

 

 

قاسمی فرزاد تصریح کرد: اتاق بازرگانی، اتحادیه اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت، بازارایان را به تزریق واکسن ترغیب وفرهنگیان و اساتید دانشگاه استان، برای تزریق واکسن اقدام کنند.

 

 

استاندار همدان، بیان کرد: با هماهنگی طلاب حوزه علمیه استان، در راستای اقناع‌سازی مردم و ترغیب آن‌ها به تزریق واکسن اقدام شود. تزریق دز سوم واکسن برای افراد بالای ۶۰ سال در استان تسریع یابد.

 

 

 قاسمی فرزاد ادامه داد: فرمانداری‌ها و بخش‌داری‌های استان در راستای تشویق و ترغیب مردم به تزریق واکسن اقدام کنند و در راستای تامین دارو و تجهیزات لازم بهداشتی اقدامات لازم انجام گیرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal