آخرین اخبار

2. شهريور 1394 - 8:18   |   کد مطلب: 28440
رئیس بسیج دانشجویی همدان از ارسال نامه‌ای مبنی بر درخواست دیدار جمعی از دانشجویان بسیجی استان با رئیس جمهور به استانداری خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از فارس، طیب فریادرس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به ارائه درخواست دیدار جامعه بسیج دانشجویی با رئیس جمهور، اظهار کرد: نامه‌ای مبنی بر درخواست دیدار جمعی از دانشجویان بسیجی استان با رئیس جمهور را به استانداری ارائه کردیم که تاکنون پاسخی دریافت نشده است.

وی با بیان اینکه برقراری ارتباط مستقیم مسئولان با جامعه دانشگاهی و دانشجویان در کسب موفقیت‌های بیشتر موثر است،‌ گفت: تنها دیدار با کارمندان دانشگاه‌ها و برخی مسئولان دانشگاهی کافی نیست و جمعی از جامعه دانشجویان نیز باید در دیدار‌ها حضور داشته و مطالبات خود را بیان کنند.

رئیس بسیج دانشجویی همدان ادامه داد: برقراری این ارتباط از سیاست‌های دولت‌ها بوده که شخص اول قوه اجرایی در این مدت جلسات و برنامه‌های مستمری با حضور دانشگاهیان و دانشجویان نداشته که این امر نشان‌دهنده آن است که ارتباط آن گونه که باید باشد نیست.  

وی با بیان اینکه دیدار دانشجویان و رئیس جمهور برای بیان آزاد دیدگاه‌ها و بیان مشکلات است، گفت: این ارتباط در دولت کنونی ضعیف است که امیدواریم این ارتباط بهبود یابد.

فریادرس در خصوص مطالبات دانشجویان نیز بیان کرد: مطالبات دانشجویان در برنامه‌های متعدد در استان مطرح شده که در مسائل اقتصادی باید رویکرد‌های دولت در اقتصاد مقاومتی که یک راهبرد بنیادین در کشور است، لحاظ شود.

وی خاطر‌نشان کرد: در صورت مشخص نبودن رویکرد‌های دولت در اقتصاد مقاومتی حتی با وجود لغو تحریم‌ها نیز متضرر خواهیم شد، چراکه کشور با نبود سیاست‌های اقتصادی مشخص به مصرف‌کننده بزرگ کالا‌های خارجی تبدیل می‌شود.

رئیس بسیج دانشجویی همدان افزود: در حیطه رویکرد‌های محتوایی نیز نگاه به مسئله استکبار‌ستیزی از مطالبات جامعه دانشجویی استان است.

وی یاد‌آور شد: جبهه استکبار‌ستیزی با راه‌اندازی تشکل‌های دانشجویی و مردمی در استان فعالیت می‌کند و برگزاری همایش بزرگ «مرگ بر آمریکا» نیز حاصل فعالیت این جبهه بود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal