آخرین اخبار

8. شهريور 1394 - 0:13   |   کد مطلب: 28526
رئیس دانشگاه علمی کاربردی اسدآباد کمبود فضای آموزشی در دانشگاه علمی و کاربردی اسدآباد یک مشکل اساسی است، گفت: در صورتی که مشکل فضای دانشگاه حل نشود، امکان بسته شدن این واحد وجود دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، علیشا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به کمبود فضای دانشگاه علمی کاربردی اسدآباد، اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی این دانشگاه کمبود فضای آموزشی است و به همین دلیل امتحانات را در سه شیفت روزانه برگزار می‌کنیم.
وی با اشاره به وجود فضاهای خالی زیادی در سطح شهرستان که تحت مالکیت آموزش و پرورش است، تصریح کرد: ما درخواست نیاز فضا را به آموزش و پرورش داده‌ایم و انتظار داشتیم که این سازمان کمک بیشتری به ما کند ولی در عمل شاهد بودیم همکاران این اداره از هرگونه کمکی به ما مضایقه کردند.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی اسدآباد با تأکید بر تعامل و همکاری ادارات و نهادهای مختلف، افزود: زمانی که اقدام به پذیرش دانشجو از شهرهای همجوار می‌کنیم باید تمامی زیرساخت های لازم برای تحصیل این افراد مهیا باشد و این مطلبد که ادارات با تعامل بیشتری دانشگاه را در این زمینه کمک کنند.
وی ادامه داد: با پیگیری و تعاملی که با اداره تعاون روستایی داشتیم، محل سابق این اداره در بلوار شهید بهشتی را برای برگزاری کلاسها آماده کرده ایم.
عسگری خاطرنشان کرد: در صورتی که مشکل فضای دانشگاه حل نشود، امکان بسته شدن این واحد وجود دارد و البته باید یادآور شوم که مشکل دانشگاه علمی کاربردی مربوط به استان نیست بلکه عمده مشکل آن در شهرستان است که باید رفع شود.
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal