آخرین اخبار

19. شهريور 1394 - 8:20   |   کد مطلب: 28718
استاندار همدان گفت: با حمایت و پشتیبانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، جشنواره فیلم نوجوان در همدان ماندگار شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل ازایرنا، محمدناصر نیکبخت شامگاه در جمع خبرنگاران افزود: جشنواره فیلم نوجوان در همدان دائمی شد و پایگاه و دبیرخانه جشنواره فیلم نوجوان با حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، با وجود مقاومت های فراوان بصورت دائمی به همدان داده شد.
وی گفت: امسال فیلم کودک در هیچ جای کشور برگزار نمی شود و تنها قرار است جشنواره فیلم نوجوان برگزار شود و این جشنواره برای همیشه به همدان واگذار شد.
بالاترین مقام اجرایی استان همدان اظهار کرد: امسال چندین جشنواره با عناوین سمن های جوان، گردشگری مرتبط با میراث ناملموس، سمن های خیرین در همدان برگزار شده است.
وی افزود: شهریور و مهرماه سالجاری چندین جشنواره در همدان برگزار می شود همچنین برخی از برنامه ها و جشنواره ها به علت حلول ماه محرم به ماههای بعدی موکول شد.
نیکبخت بیان کرد: کنگره عارف بزرگ میر سید علی همدانی مقرر بود مهرماه برگزار شود که به علت تعدد و ترافیک برنامه ها به 21 آبانماه موکول شد.
وی اضافه کرد: با توجه به شایستگی های اهالی فرهنگی همدان نمایشگاه بین المللی کتاب کودک و نوجوان آذر ماه در همدان برگزار می شود.

* از عملکرد پاس راضی نیستم
استاندار همدان با ابراز نارضایتی از عملکرد تیم پاس تاکید کرد: چنانچه پاس به رویه فعلی پیش برود مجموعه استانداری هیچگونه کمکی به این تیم نمی کند.
محمد ناصر نیکبخت افزود: این تیم از چهار بازی دو امتیاز کسب کرده است و باید بررسی کرد این تیم چه مشکلی دارد که چنین نتایجی کسب می کند.
وی با تاکید بر اینکه تاکنون از کمک به پاس دریغ نکردم گفت: چنانچه در بازی پیش رو تیم پاس بتواند بر حریف غلبه کند تصمیمی برای پاس خواهم گرفت.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal