آخرین اخبار

22. شهريور 1394 - 16:34   |   کد مطلب: 28772
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: تئاتر و هنر نمایش یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین روش ها در فنون تدریس است.

به گزارش آوای سیدجمال، عبدالرضا فولادوند با بیان این مطلب، افزود: هنر تئاتر، خلاقیت، قدرت بیان و آفرینندگی هنری دانش آموزان را شکوفا می کند.
 وی با اشاره به تأثیر هنر تئاتر در انتقال مفاهیم آموزشی و تربیتی به کودکان، تصریح کرد: خلاقیت در دوران کودکی به خوبی رشد می کند و ابزارهای هنری، نظیر تئاتر، داستان نویسی و سینما، در شکوفایی خلاقیت کودکان تأثیر زیادی دارد.
 مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان این که تئاتر یکی از جنبه های نمایشی است که خلاقیت، قدرت بیان و آفرینندگی هنری دانش آموزان را شکوفا می کند، افزود: بدیعه پردازی در روش های نوین امروزی می تواند در آموزش به کودکان مؤثر باشد.
 وی گفت: آموزش، مقدمه تربیت و تربیت مقدم بر آموزش است و با این رویکرد می توان دو جنبه آموزش و پرورش را در سطح جامعه ارتقا داد تا شهروندان خلاق و مفید تربیت شوند.
 فولادوند با بیان این که همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین و دارای علما، مفاخر و شخصیت های بزرگی است که در دنیا شناخته شده هستند، تصریح کرد: برگزاری جشنواره ی بین المللی تئاتر در همدان می تواند در معرفی این شهر و استان به دنیا تأثیر بسزایی داشته باشد.
 فولادوند انتخاب شعار جشنواره بین المللی تئاتر در سال جاری با عنوان "کودکان امروز، تماشاگران خلاق" را هوشمندانه  خواند و با اشاره به حضور میهمانان خارجی در این جشنواره ، ابراز امیدوراری کرد: جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان  به  توسعه فرهنگی و اجتماعی استان  کمک  کند.
 گفتنی است بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نهم تا چهاردهم مهرماه سال جاری در همدان برگزار می شود.
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal