آخرین اخبار

8. مهر 1394 - 14:30   |   کد مطلب: 28831
فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه بیشترین خسارت ناشی از سرمازدگی به باغات شهرستان بوده است، گفت: متأسفانه تنها 12 درصد از محصولات کشاورزی زیر پوشش بیمه است و خسارت‌های بالای 25 درصد پرداخت می‌شود و این امر موجب نارضایتی کشاورزان است.

به گزارش آوای سیدجمال، مسعود بکائی در ستاد مدیریت بحران شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه کشور ایران یکی از کشورهای حادثه خیز جهان است و مخاطره‌های طبیعی در آن بیشتر رخ می‌د‌هد، اظهار کرد:  با وجود حوادث غیرمترقبه طبیعی زیاد در این کشور متأسفانه اعتبارات دولتی پاسخگو نیست و دولت برای پرداخت خسارت ناشی از مخاطرات آنها را به بخش‌های مانند صندوق بیمه ای ارجاع میدهد.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از حوادث غیرمترقبه طبیعی بارش و وزش‌های باد است که خسارت‌های را به بخش کشاورزی وارد کرده است، افزود: صندوق بیمه کشاورزی تنها 12 درصد از محصولات کشاورزی را زیر پوشش خود قرار داده و خسارهای بالای 25 درصد را پرداخت می‌کند.

 

وی با اشاره به وجود حوادث طبیعی مانند سرمازدگی در سال زراعی خسارت‌های زیادی را به باغات شهرستان وارد کرد، گفت: این در حالی است که پوشش بیمه ای محصولات کشاورزی پائین است و عملکرد صندوق بیمه نیز در این زمینه ضعیف بوده است و یکی از دلایل عدم استقبال کشاورزان از بیمه است.

 

وی با اشاره به هفته ایمنی از مدیران ادارات خدمات رسان خواست برای این هفته برنامه‌های مختلفی را پیش بینی کنند.

 

وی از سازمان مدیریت بحران همدان خواست برای اختصاص اعتبارات به شهرداری‌های و یا  هر دستگاهی دیگر در صورت وجود پروژه اعتبارات را ابلاغ کنند.

 

وی تصریح کرد: باید همه ادارات و دستگاههای اجرایی آمادگی کامل و تمهیدات لازم را برای مقبابله با حوادث غیرمترقبه طبیعی داشته باشند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal