آخرین اخبار

27. آبان 1394 - 16:34   |   کد مطلب: 29392
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد
ارائه تسهیلات 30 میلیونی برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به اینکه شعار اقتصاد مقاومتی یکی از دستورات رهبری است که باید در راستای تحقق آن تلاش کرد، گفت: در راستای تحقق این شعار تسهیلاتی به مبلغ 7 تا 30 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از خبرگزاری فارس از اسدآباد، حسن وحدت‌جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای بیش از 60 برنامه فرهنگی در پایگاه‌های مقاومت، محلات و مساجد اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این برنامه‌ها با رویکرد مردمی توسط بسیجیان شهرستان انجام می‌شود.

 

وی افزود: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در هفته بسیج در سطح شهرستان سه ستاد با عنوان ستاد شهرستانی در فرمانداری، ستاد ناحیه‌ای در سپاه و ستاد مردمی در پایگاه‌ها تشکیل داده‌ایم.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تصریح کرد: برنامه‌های هفته بسیج مردم‌محور و در راستای شعار استکبارستیزی و بصیرت‌افزایی اجرا می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه هفت برنامه شاخص در هفت پایگاه مقاومت بسیج با حضور بسیجیان خواهیم داشت، افزود: این برنامه‌ها با سیاست تقویت روحیه استکبارستیزی، ایستادگی، مقاومت و تبیین اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود.

 

وحدت‌جعفری از اجرای یک برنامه شاخص در مسجد جامع اسدآباد خبر داد و افزود: این برنامه با تجمع 3 هزار نفری بسیجیان شهرستان و سخنرانی سردار ابوحمزه است که اقتدار و آمادگی بسیجیان به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه سعی داریم با اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع از ظرفیت و حضور مردم استفاده کنیم از خبرنگاران خواست برنامه‌های هفته بسیج را بسیجی‌وار انعکاس دهند.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به اینکه شعار اقتصاد مقاومتی یکی از دستورات رهبری است که باید در راستای تحقق آن تلاش کرد، افزود: در راستای تحقق این شعار تسهیلاتی به مبلغ 7 تا 30 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

 

وی برگزاری مسابقات ورزشی در سطح شهر و روستاها، افتتاح اردوهای جهادی، سرکشی از خانواده شهدا، نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی در پایگاه‌های مختلف مقاومت را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج خواند.

 

وحدت‌جعفری از برگزاری یادواره شهدا در سطح روستای سیف‌آباد، شهر آجین و پایگاه مقاومت شهرک جانبازان شهر اسدآباد خبر داد.

 

وی با اشاره به وجود 90 پایگاه مقاومت در سطح شهرستان اسدآباد گفت: از این تعداد 24 پایگاه مختص خواهران و مابقی مربوط به برادران است.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از بهره‌برداری چند پایگاه دیگر در هفته بسیج خبر داد و گفت: از سال گذشته تاکنون پنج پایگاه مقاومت، یک سوله صالحین در روستای چنار و یک سوله ورزشی الحاقی 9 دی ایجاد شده است.

 

وی با بیان اینکه در شهرستان اسدآباد 29 هزار و 500 نفر بسیجی فعال وجود دارد، گفت: از این تعداد 15 هزار نفر در 620 حلقه صالحین ساماندهی شدند.

 

وحدت‌جعفری اضافه کرد: از کل بسیجیان شهرستان 8 هزار و 700 نفر در محلات و مابقی از اقشار مختلف اداری و دانش‌آموزی و دانشجویی هستند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal