آخرین اخبار

2. آذر 1394 - 22:45   |   کد مطلب: 29439
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه بسبجی بودن در برابر خداوند متعال برای بسیجیان آبرو است، گفت: بصیرت یکی از مهمترین ویژگی‌های بسیجیان بوده و یک نعمت بزرگ برای آنان محسوب می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از  خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، حجت‌الاسلام "حسینی‌مجد" در دیدار با نخبگان بسیجی شهرستان اسدآباد، با اشاره به اینکه همه باید برای بسیجی بودن و بسبجی شدن تلاش کنیم، افزود: با نام و لباس مقدس بسیجی می‌توان خود را اصلاح کرد و از بسباری از خطرات و گناه‌ها دور نگهداشت.

 

وی بسیجیان را فداکارترین و آماده به کارترین افراد یک جامعه دانست و اضافه کرد: ذکر و یاد خدا و تفکر به هدف از زندگی موجب بصیرت و بینش نیکو خواهد بود که این بینش نیکو و بصیرت در هر بسیجی مسلمان به عنوان یک نعمت و اوصاف وجود دارد.

 

فرمانده سپاه پاسداران اسدآباد نیز از رشد ١٠ درصدی جذب بسیجی در این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر ٣٠ هزار نفر در شهرستان اسدآباد عضو بسبج هستند که ١۵ هزار نفر از این افراد در قالب ۶٢٠ حلقه صالحین سازماندهی شده‌اند.

 

سرهنگ "حسن وحدت‌جعفری" افزود: هم‌اکنون بسیجیان شهرستان اسدآباد ١۶ قشر تخصصی بسبجی مختلف از جمله ورزشکاران، جامعه پزشکی، اساتید، دانشجویی، هنرمندان و ... را در رده‌های مختلف تشکیل می‌دهند.

 

وی اضافه کرد: بسیج به پول، عنوان، اعتبار و جاه و مقام وابسته نبوده و بر پایه بصیرت، اخلاص و ایمان عمل می‌کند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal