آخرین اخبار

5. آذر 1394 - 16:45   |   کد مطلب: 29464
به مناسبت هفته بسیج و همزمان با سالروز بسیج مستضعفین، بسیجیان شهرستان اسدآباد در مسجد جامع این شهر در همایشی با عنوان «شکوه ایستادگی» تجمع کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، در این تجمع سه هزار نفری بسیجیان شهرستان، فرمانده سپاه انصار الحسین استان همدان در سخنانی با تبریک ایام هفته بسیج به بسیجیان، اظهار کرد: بسیج مظهر قدرت و شکوه ایستادگی  در مقابل دشمنی دشمنان اسلام و انقلاب ست.

 

سردار غلامعلی ابوحمزه  یکی از اهداف دشمن را در شرایط امروزی نفوذ در داخل کشور ایران خواند و افزود: آنچه امروز دشمنان در بحث نفوذ دنبال می‌کنند، سرنگونی ارزش‌ها و اصول و زیر ساخت‌های نظام جمهوری اسلامی است که با وجود بسیجیان دلاور و غیرتمند کور خوانده اند که به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

 

وی با اشاره به ابعاد مختلف نفوذ، تصریح کرد: امروز ابعاد نفوذ در همه عرصه ها و تار پود جامعه وجود دارد و اگر مراقبت نکنیم در هر عرصه‌ای از جمله علمی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی و .. مشکلاتی را خواهیم داشت.

 

وی زمینه و بستر مناسب برای نفوذ دشمن را مهیا خواند و گفت: دشمن در یک بعد نفوذ کار نمی‌کند و ما باید اجازه ندهیم که دشمن در هیچ عرصه گام بردارد و نفوذ پیدا کند.

 

فرمانده سپاه انصار الحسین استان همدان همچنین به نحوه شهادت شهیدان رجائی و باهنر اشاره کرد و گفت: نفوذی ها کسانی هستند که ظاهر قضیه را حفظ می‌کنند و به اصل نظام ضربه می‌زنند که نمونه این نفوذها شهید کردن شهیدانی چون رجایی و باهنر بود.

 

وی یکی از مطالبات رهبر فرزانه انقلاب توجه به مسئله نفوذ دشمن دانست، گفت: تکرار هزاران بار کلمه نفوذ در سخنرانی های مختلف رهبر انقلاب نشان از مهم بودن و کلیدی بودن آن دارد که باید همه بسیجیان قشرهای مختلف به این سخن رهبری توجه کنند.

 

ابوحمزه یکی دیگر از مطالباتی که رهبر انقلاب بر آن تأکید زیادی داشتند، اقتصاد مقاومتی است، گفت: باید همه قشرهای مختلف دست در دست یکدیگر برای تحقق این شعار تلاش کنند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal