آخرین اخبار

5. آذر 1394 - 17:20   |   کد مطلب: 29467
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اطاعت از ولایت و برائت از دشمنان دو عنصر اصلی معجزه آفرین بسیج می باشند.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از  خبرگزاری بسیج به مشهد مقدس، اجتماع ده‌ها هزار نفر از خواهران و برادران بسیجی مشهد مقدس در صحن جامع رضوی و با حضور مسؤولان این استان برگزار شد.

سردار محمدرضا نقدی که سخنران اصلی این اجتماع باشکوه بود با بیان توصیفات بی‌نظیر رهبر معظم انقلاب پیرامون بسیج اظهار داشت: نهال بسیج امروز پس از 36 سال به درختی تناور و پرثمر تبدیل شده که همه ملل دنیا از میوه های شیرین آن متنعم هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تلاش بی وقفه دشمنان با تمام همت و امکاناتشان برای نابودی بسیج، تصریح کرد: هر روز مردم بیشتری جذب بسیج شده و قطعا حرکت بسیج در آینده بسیار گسترده تر خواهد بود و دشمنان بدانند کاری از آن‌ها بر نخواهد آمد.

وی ریشه بسیج را در محبت و تبعیت از اهل بیت(ع) دانست و خاطرنشان کرد: بسیج هدیه خدا و اولیا الهی است و ایثار و فداکاری بسیجیان برگرفته از مکتب عاشورا است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج ادامه داد: اگر امروز بسیجیان در ایام نوروز و تابستان، به صعب العبور ترین نقاط مرزی کشور می روند و بدون هیچ چشمداشتی به مردم خدمت می کنند، این ایثار برگرفته از مکتب امیرالمؤمنین(ع) است.

وی به حضور بسیجیان در سرمای کم‌نظیر در قلل سر به فلک کشیده غرب و در نگهبانی از مرزهای سوزان شرق کشور اشاره نموده و تأکید کرد: امروز باید از اجتماع مؤمن و فداکار بسیجیان حداکثر بهره برداری را برای تحقق تمدن نوین اسلامی ببریم.

سردار نقدی مظهر بسیج را دو رکن اصلی ایمان و وحدت خواند و افزود: ایمان موجب پیروزی انقلاب اسلامی و وحدت نیز تثبیت انقلاب را موجب گردید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به ویژگی های بسیج اشاره کرد و گفت: امروز عطر بسیج در دنیا پراکنده و موجب بیداری مردم در برابر ظالمان شده است. بسیج خفقان در دنیا را شکسته و نور امید در میان مظلومان جهان را ایجاد کرده است.

وی امید بستن به شرق و غرب را برای پیشرفت کشور، واهی دانست و تصریح کرد: تجربه عینی ملت ما و دیگر ملت ها اثبات کرده است که نزدیکی به غرب، پیشرفت کشورها را متوقف کرده و اتکا به غرب جز بدبختی و بیچارگی ثمری ندارد.

سردار نقدی رژیم منحوس پهلوی را مصداق عینی وابستگی به غرب خواند و افزود: تمام پیشرفت های امروزمان را مرهون
ایستادگی و مقاومت هستیم؛ ما هرچه پیشرفت کردیم از زمانی است که شعار مرگ بر آمریکا را جاری کردیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج شعار مرگ بر آمریکا را سلاح ملت ایران دانست و خطاب به کوتاه اندیشان تصریح کرد: ساده لوحی است اگر باور کنیم که آمریکا صداقت دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به آمریکا گفت: اگر آمریکا صداقت دارد، پایگاه های نظامی خود از کشورهای مختلف را برچیده، پهپادهای جاسوسی خود را جمع کرد و دست از حمایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی بردارد. در عین حال باید شکنجه گران ساواک و منافقین را برای محاکمه به ایران اسلامی بازگرداند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ملت ما را هوشیار و بیدار خواند و گفت: اطاعت از ولایت و بیزاری از دشمنان دو فرمول معجزه آسای بسیج است و هر کشوری که این نقشه راه را در مسیر خود پیاده کرده است، در مقابل دشمنان به پیروزی رسیده و امروز بسیج الهام بخش جهان است.

 

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal