آخرین اخبار

26. آذر 1394 - 14:14   |   کد مطلب: 29653
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد با بیان اینکه مسابقات فوتسال دانشجویی به مناسبت بزرگداشت شهدای دانشجوی شهرستان اسدآباد برگزار شد، گفت: این دوره از مسابقات به ترتیب تیم دانشگاه سید جمال الدین، دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، علی اصغر گوهری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه این دوره از مسابقات به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد انجام شد، اظهار کرد: بعد از سه روز متوالی برگزاری مسابقات دانشگاه‌های سیدجمال، پیام نور و آزاد به ترتیب اول تا سوم شدند.

 

وی افزود: همچنین کاپ اخلاق مسابقات هم به دانشکده علوم پزشکی اهدا شد و تیم قهرمان نیز به مسابقات استانی اعزام می‌شود.

 

این مسئول گفت: مراسم اختتامیه با حضور رئیس اداره ورزش  و نماینده دانشگاه‌ها انجام شد که اهدای جوایز با انجام قرعه کشی به تماشاگران حاضر در سالن و اهدای احکام قهرمانی، کاپ و جوایز به تیم ها و نفرات برتر صورت گرفت.

 

بسیج دانشجویی شهید خزاعی دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد از دانشگاه پیام نور به دلیل اسپانسری این مسابقه، از آموزش و پرورش جهت در اختیار گذاشتن سالن و همکاری مسئول سالن آقای اسدی، همچنین خدمه سالن به دلیل همکاری، و اداره ورزش و جوانان به دلیل همکاری که موجب بهتر برگزار شدن مسابقات شد تقدیر و تشکر را دارد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal