آخرین اخبار

3. دى 1394 - 14:23   |   کد مطلب: 29703
مدیر اداره گاز اسدآباد با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای زمستان امسال در تأمین گاز اندیشیده شده است، گفت: امسال شاهد قطعی گاز در شهرستان نخواهیم بود.

به گزارش آوای سیدجمال؛ منصور بالاور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما، با اشاره به فرارسیدن فصل زمستان، اظهار کرد: تمهیدات لازم در این راستا انجام شده و امسال شاهد قطعی گاز نخواهیم بود .

 

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی شرکت گاز در فصل سرما تأمین گاز همشهریان است و کارخانجات، صنایع،‌ مجتمع‌های تجاری  و کشاورزی در اولویت بعدی ما برای تامین گاز هستند.

 

مدیر اداره گاز اسدآباد افزود : مکاتباتی را با اداره توزیع گاز داشته ایم که تاسیسات خود را برای تامین این نعمت الهی در بهترین شرایط حفظ کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مردم با استفاده  اصولی از گاز می توانند کمک بزرگی به این اداره داشته باشند تا این نعمت خدادادی در اختیار همه همشهریان قرار گیرد.

 

بالاور تصریح کرد: رعایت اصول ایمنی در استفاده از گاز توصیه من به همشهریان است تا از بروز حوادث جلوگیری شود.

 

وی درباره دمای استاندارد منازل نیز گفت: همشهریان طوری برنامه ریزی کنند تا بتوانند دمای اتاق خود را به 20 درجه برسانند اما این درجه می تواند بین 156 الی 23 درجه نیز در نوسان باشد.

 

این مقام مسئول در پایان گفت: مراحل اولیه گازکشی روستای ملحمدره نیز آغاز شده و اگر دیگر ادارات خدمت‌رسان همکاری لازم را با اداره گاز داشته باشند در آینده ای نزدیک شاهد برخورداری این روستای زیبا از نعمت گاز خواهیم بود.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal