آخرین اخبار

7. دى 1394 - 11:25   |   کد مطلب: 29731
فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: به‌ عنوان نماینده دولت از ساکنان مسکن مهر خجالت می‌کشم این درست نیست هر جا که کم می‌آوریم بار آن را به مردم تحمیل کنیم.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از خبرگزاری فارس از غرب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، علی بیگی با شرکت در نشست کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن برشمردن مسائل و مشکلات ساکنان طرح مسکن مهر شهر پرند خواستار پیگیری جدی مسئولان در این باره شد.

وی با انتقاد از تغییر مفاد تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت نیرو و مسکن و شهرسازی در سال 1390 منعقد شده بود، اظهار کرد: چرا باید بار اضافه روی دوش مردم گذاشت، خود من به‌عنوان نماینده دولت از ساکنین مسکن مهر خجالت می‌کشم این درست نیست هر جا که کم می‌آوریم بارش را روی دوش مردم تحمیل کنیم.

فرماندار شهرستان رباط کریم افزود: مگر زمین‌هایی که دولت اجازه داده است وزارت مسکن و شهرسازی بفروشد با قیمت سال 1390 می‌فروشند؟ طبیعتاً با قیمت سال جاری می‌فروشند.

وی پس از طرح این سئوال اذعان کرد: ذهن‌ها را جایی ببریم که بتوانیم مشکلی از مردم حل کنیم، چراکه دارد به آنها فشار می‌آید.

 بیگی بیان کرد: به‌عنوان نماینده دولت هر هفته با موارد متعددی از تحصن و اعتراضات مردمی روبه‌رو هستیم، مردم برای اعتراض طی هفته یا جلوی مجلس یا جلوی دفتر رئیس جمهور هستند و به موضوعات افزایش قیمت مسکن و عدم تعهد به‌موقع مسئولین اجرایی در تحویل مسکن مهر اعتراض جدی دارند.

فرماندار شهرستان رباط کریم ضمن دفاع از حقوق مردم گفت: در بررسی‌های به‌عمل‌ آمده اغلب اعتراضات مردم یا به خاطر افزایش قیمت‌هاست یا عدم برخورداری از سایر زیرساخت‌ها و تسهیلات اجرایی است.

وی افزود: مسئولین وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو در برآورد هزینه‌های مسکن مهر تلاش کنند تا عمده هزینه‌ها روی دوش مردم گذاشته نشود.

بیگی اظهار کرد: هم‌اکنون مسکن مهر پرند با معضلات عدیده‌ای مواجه است این در حالی است که تا سال 1395 تعداد این واحدها به 100 هزار می‌رسد.

وی در پایان متذکر شد: عدم توجه جدی به زیر ساخته‌‌های 100 هزار واحد مسکن مهر در پرند مانند یک بمب است، بنابراین چاره‌اندیشی جدی مسئولین در این رابطه ضروری است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal