آخرین اخبار

9. بهمن 1394 - 8:49   |   کد مطلب: 30005
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اسدآباد خبر داد
سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای اسدآباد در دهه فجر‌
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اسدآباد از سرکشی و دلجویی خانواده‌های معظم شهدا در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: سال‌ جاری در طی مناسبت‌های مختلف 200 مورد سرکشی از این خانواده‌ها انجام شده است.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از خبرگزاری فارس؛ بهروز قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، از اعزام 30 از همسران شهدا و جانبازان به سفر زیارتی مشهد مقدس خبر داد و اظهار کرد: این اعزام در قالب اردوهای فرهنگی به مدت 6 روز، انجام شد.

 

وی با بیان اینکه همسران شهدا و جانبازان فوت شده‌ای که به این سفر زیارتی اعزام شدند در کلاس‌های قرآنی، احکام و فعالیت‌های فرهنگی فعالیت داشتند، افزود: در طی سال‌ جاری یک اردوی زیارتی دیگر نیز به قم داشتیم.

 

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسدآباد با بیان اینکه ما هر چه داریم از خون پاک شهدا داریم، تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا عزیزان خود را از دست داده‌اند و تنها کار کوچکی که می‌توان برای آنان انجام داد، احترام به آنهاست.

 

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: این دهه یادآور شهدایی است که در دفاع از این مرز و بوم به پا خاستند و باید با اجرای برنامه‌های مناسب یاد و خاطره آنان گرامی داشته شود.

 

قربانی گفت: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم و ممکن است از برنامه‌های مانند همایش‌هایی که به صورت مجزا برای خانواده‌های شهدا و جانبازان گرفته می‌شود، سوء استفاده سیاسی و تبلیغاتی از سوی کاندیداها صورت بگیرد، این برنامه در دستور کار نیست.

 

وی در ادامه سرکشی و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا را یکی از برنامه‌های مهم در دهه فجر خواند و یادآور شد: امسال در طی مناسبت‌های مختلف 200 مورد سرکشی از این خانواده‌ها صورت گرفته است.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اسدآباد غبارروبی گلزار شهدا، نصب بنر، ارسال پیامک با موضوع خاطرات شهدا را از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران برشمرد.

 

انتهای پیام/ن

 

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal