آخرین اخبار

13. بهمن 1394 - 12:17   |   کد مطلب: 30064
مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد با اشاره به نظارت مستمر بر 253 مورد پرونده برای جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی، گفت: در این تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی‌ 12 مورد پرونده در دادگاه پیگیری شده است.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از فارس؛ ناصر فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه از 119 هزار و 500 هکتار اراضی شهرستان اسدآباد، 64 هزار و 446 هکتار آن کشاورزی است، اظهار کرد: از این میزان 32 هزار و 44 هکتار آن آبی، 20 هزار و 62 هکتار دیم و مابقی باغات مثمر و غیرمثمر است.

وی با اشاره به اینکه برخی از اراضی کشاورزی تغییر کاربری شده‌اند، تصریح کرد: در 9 ماه گذشته 82 مورد طرح­ تغییر کاربری توسط متقاضیان ارائه شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد با اشاره به پیگیری 12 مورد پرونده­ اراضی در خصوص تغییر کاربری غیرمجاز در دادگاه، افزود: برای جلوگیری از این تغییر کاربری‌ها بر 253 مورد پرونده نظارت مستمر انجام شده است.

وی از صدور مجوز انتقال و استعلام‌­های ادارات، بانک­‌ها و دادگستری برای یک‌هزار و 236 پرونده در اسدآباد خبر داد و افزود: 86 مورد پاسخ استعلام‌­های دادگستری در خصوص دعاوی افراد دریافت شده است.

فتاحی با بیان اینکه 201 مورد بازدید از پرونده‌های طرح توسعه کشاورزی توسط عوامل نظارتی در اسدآباد انجام شده است، گفت: توانسته‌ایم 41 مورد از این طرح‌ها را پیگیری کرده و آرای صادره از کمیسیون ماده 33 استان را دریافت کنیم.

وی در ادامه به  اجرای پروژه‌های آبیاری تحت فشار اشاره کرد و گفت: سهمیه شهرستان اسدآباد در اجرای این طرح یک‌هزار هکتار بوده که البته تقاضا در این شهرستان بیش از 2 هزار و 180 مورد بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد از کسب رتبه نخست استان همدان در اجرای طرح آبیاری تحت فشار خبر داد و افزود: طی این مدت 879 هکتار از اراضی مجهز به این سیستم شده‌ و تجهیز یک‌هزار و 317 هکتار نیز در دست اجرا است.

وی در پایان سخنانش یادآور شد: این شهرستان نسبت به سهمیه ابلاغ‌شده در اجرای این طرح 170 درصد پیشرفت فیزیکی است.

انتهای پیام/ن

 

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal