آخرین اخبار

12. اسفند 1394 - 20:44   |   کد مطلب: 30434
مدیر امور آبفار روستایی اسدآباد خبر داد
شناسایی 250 انشعاب غیر مجاز در اسدآباد
مدیر امور آبفار روستایی شهرستان اسدآباد گفت: در 11 ماهه گذشته تعداد 250 مورد انشعابات غیر مجاز در اسدآباد شناسایی شده که تعداد انشعابات مجاز شده در این تاریخ 49 مورد بوده است.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از احد احدی‌ایمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: شهرستان اسدآباد دارای 11 هزار و 346 مشترک با 73 روستاست که زیر پوشش خدمات آبفار روستایی قرار دارند.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در 11 ماهه امسال در امور آبفای شهرستان اسدآباد افزود: در مجتمع جنت‎آباد این شهرستان اقدامات مختلفی همچون اجرای خط پمپاژ «موسی آباد- دولت‌آباد» به طول 2 هزار و 500 متر با هزینه 3 میلیارد و 98 میلیون ریال انجام شده است.

مدیر امور آبفار روستایی شهرستان اسدآباد ادامه داد: در این مجتمع حفاری چاه روستاهای «جنت‌آباد» و «بهزار» هر کدام به طول 180 و 150 متر و همچنین 10 مورد ساخت حوضچه و تعمیرات فنس‎کشی و موتورخانه در مجتمع جنت‌آباد امسال تاکنون اجرایی شد.

احدی‌ایمان در خصوص اقدامات انجام شده در مجتمع «ترخین‌آباد» نیز گفت: حفر چاه مکانیکی روستای «خاکریز» به طول 150 متر با صرف هزینه 700 میلیون ریال با مشارکت مردم شهرستان به بهره‎برداری رسید.

وی افزود: کف‌کنی یک حلقه چاه و حفر گاری روستای «ترخین‌آباد» با هزینه 100 میلیون ریال و همچنین حفر 140 متر چاه مکانیکی روستای «گذرکجین» با هزینه 600 میلیون ریال از دیگر اقدامات امسال در این مجتمع آبرسانی بوده است.

احدی ایمان در خصوص اقدامات دیگر در مجتمع‌های آبرسانی اسدآباد تصریح کرد: اجرای خط برق دهنوش به طول 280 متر در مجتمع النجه گنجه، کف‎کنی یک حلقه چاه در مجتمع طویلان علیا از دیگر اقدامات امسال آبفار روستایی اسدآباد است.

وی خاطر نشان کرد: در طول 11 ماهه گذشته نیز تعداد فروش انشعابات 77 مورد گزارش شده است.

این مسئول ادامه داد: از ابتدای امسال تا ابتدای اسفندماه تعداد 250 مورد انشعابات غیر مجاز کشف شده که تعداد انشعابات مجاز شده در این تاریخ 49 مورد بوده است.

وی با اشاره به میزان بهره‎برداری و میزان توسعه شبکه آبرسانی در شهرستان اظهار کرد: میزان توسعه شبکه یک‎هزار و 500 متر بوده و 650 متر میزان اصلاح شبکه آبرسانی در این مدت در روستاهای اسدآباد گزارش شده است.

احدی‎ایمان در خصوص اقدامات و خدمات دیگر آبفار روستایی در شهرستان افزود: 24 دستگاه تعمیر و پمپاژ شناور، 135 دستگاه تعمیر تابلو برق، 880 مورد تعداد رفع نشتی آبداران و 540 مورد رفع نشتی اکیپ حوادث در روستاهای زیر پوشش شهرستان انجام شده است.

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal