آخرین اخبار

16. اسفند 1394 - 11:33   |   کد مطلب: 30481
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد از برگزاری همایش پاسداشت سیدجمال الدین اسدآبادی در روز 18 اسفند ماه خبر داد و گفت: دبیرخانه بنیاد سید جما‌‌الدین در همدان تشکیل شده که همایش بین‌المللی آن در سال آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از فارس؛ رضا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در اسدآباد با اشاره به نام‌گذاری روز 18 اسفند ماه به نام سید جمال‌الدین اسدآبادی، اظهار کرد: وی یک شخصیت‌های فرهیخته انقلابی و تأثیرگذار در جهان اسلام بوده است.

 

وی با بیان اینکه سید جمال‌الدین اسدآبادی یکی از مبارزان دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود که در زمینه اسلام‌شناسی نقشی مهمی ایفا کرد، گفت: برای شناخت بیشتر این شخصیت بزرگ و شاخص به جهانیان باید برنامه‌های مختلفی را برگزار کرد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد تصریح کرد: بنا بر همایشی که سال گذشته برای این شخصیت بزرگ و برجسته جهانی و بین‌المللی با حضور وزیر ارشاد و استاندار همدان گرفته شد، سال 95 به عنوان سال سید جمال‌الدین نام‌گذاری شده است.

 

وی افزود: بر اساس همین نام‌گذاری در سال 95 دبیرخانه بنیاد سید جمال‌الدین تشکیل و همایش بین‌المللی در اسفند ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

 

قاسمی با اشاره به اینکه امسال نیز در 18 اسفند ماه جاری یک همایش پاسداشت برای روز بزرگداشت سید جمال‌الدین برگزار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: البته هنوز برای سخنران این مراسم به قطعیت نرسیده‌ایم.

 

وی یادآور شد: در این همایش آقای ابوالقاسمی یکی از بستگان سید جمال‌الدین به شعرخوانی با مضمون این شخصیت بزرگ جهانی می‌پردازد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد در خصوص تجهیز سالن برگزاری همایش پاسداشت سید جمال‌الدین نیز گفت: بخش‌هایی از وعده‌های استاندار همدان مبنی بر تجهیز این سالن انجام شده است، اما هنوز جای کار دارد.

 

وی یادآور شد: سیستم گرمایشی این سالن تجهیز و تعدادی از صندلی‌های آن عوض شدند که البته این سالن نیازمند به‌روز است، اما در حال حاضر مشکلی برای برگزاری همایش سید جمال‌الدین در این سالن نداریم.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal