آخرین اخبار

16. اسفند 1394 - 14:07   |   کد مطلب: 30484
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اسدآباد با بیان اینکه دو روستای حبشی و ملحمدره از جمله روستاهای هدف گردشگری است، گفت: نیاز است که اداره راه و شهرسازی نسبت به بهینه‌سازی تابلوهای این روستاهای اقدام کند.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از فارس؛ کامران اکبری‌شایگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در اسدآباد، با بیان اینکه شهرستان اسدآباد پل تردد استان‌های غربی و استان‌های شمالی کشور است، اظهار کرد: این شهرستان مقصد اقامت دائم مسافران و گردشگران نیست و به همین دلیل بازدیدها و اقامت مسافران در آن به صورت نیم روزی و یک روزه انجام می‌شود.

 

وی تصریح کرد: باید با یک برنامه‌ریزی و فضاسازی خوب و در خور شأن نام سید جمال‌الدین اسدآبادی، برای لذت‌بخش‌تر کردن اقامت مسافران تدوین کرده و آن را اجرایی کنیم.

 

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اسدآباد با اشاره به تشکیل جلسه خدمات سفرهای نوروزی، گفت: باید با ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی از آنان خاطره‌ای خوش از دیار سیدجمال‌الدین اسدآبادی به یادگار بگذاریم.

 

وی با تأکید بر آماده‌سازی زیرساخت‌های شهری اسدآباد و آجین، از شهرداری‌ها خواست با جمع‌آوری سد‌ معبرها و مصالح‌ ساختمانی ‌در مسیرهای‌اصلی تردد شهر موجب سهولت در تردد وسایل نقلیه مسافران شوند.

 

اکبری‌شایگان از تشکیل اکیپی برای بازدید از مدارس اسکان، اماکن پذیرایی، مساجد، مراکز تفریحی و گردشگری، مساجد، سرویس‌های بهداشتی بین راهی، روشنایی معابر، ترمینال مسافربری، تنظیف شهر و مبادی ورودی توسط ادارات میراث فرهنگی، اماکن، بهداشت، فرمانداری و سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد.

 

وی با بیان اینکه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی موظف است نسبت به آماده‌سازی و تأمین سوخت مصرفی و تنظیف سرویس‌های بهداشتی جایگاه‌های سوخت شهری اقدام کند، گفت: ادارات صنعت معدن و تجارت، تعزیرات و اصناف نیز موظف شدند نسبت به افزایش زمان فعالیت واحدهای تجاری و صنفی سطح شهر، تعیین کشیک نوروزی و نظارت و بازرسی دقیق از واحدها و برخورد با متخلفین اقدام کنند.

 

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اسدآباد از برپایی چادرهای راهنمایی مسافران نوروزی در مبادی ورودی شهر از دو سمت کرمانشاه و همدان خبر داد و افزود: این چادرها توسط جمعیت هلال احمر شهرستان نصب شده و مسافران از سوی جوانان این نهاد راهنمایی می‌شوند.

 

وی بر ساماندهی و آماده‌سازی مساجد و اماکن مذهبی برای اسکان اضطراری مسافران و گردشگران در حال تردد تأکید کرد.

 

اکبری‌شایگان با بیان اینکه دو روستای حبشی و ملحمدره از جمله روستاهای هدف گردشگری اسدآباد است، گفت: نیاز است که اداره راه و شهرسازی نسبت به بهینه‌سازی تابلوهای این روستاها اقدام کند.

 

وی از شهردار اسدآباد و آجین خواست نسبت به رنگ‌آمیزی جداول، ترمیم آسفالت سطح شهر و ورودی‌های شهر، ساماندهی دستفروشان، آماده‌سازی سفره هفت‌سین، کاشت گل و گیاه در سطح شهر، آماده‌سازی پارک‌ها و تنظیف سرویس‌های بهداشتی عمومی اقدام کند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal