آخرین اخبار

18. ارديبهشت 1395 - 14:16   |   کد مطلب: 31055
بخشدار مرکزی اسدآباد خبر داد
کمک به توسعه فضاهای فرهنگی اسدآباد
بخشدار مرکزی اسدآباد گفت: امسال با همکاری دهیاران و مسئولان کتابخانه‌های عمومی در راستای توسعه فضاهای فرهنگی و کتابخانه‌ای روستاهای پرجمعیت اقدام خواهیم کرد.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از خبرگزای فارس از اسدآباد، ظهر امروز نخستین جلسه کارگروه توسعه فرهنگی کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد در کتابخانه عمومی شهید قهاری روستای چنارعلیا برگزار شد.

 

بخشدار مرکزی اسدآباد در این جلسه با بیان اینکه کمک به توسعه فضاهای کتابخانه‌ای و فرهنگ کتابخوانی وظیفه همه دستگاه‌ها و نهادهاست، خواستار توجه به این مهم شد.

 

هاشم صوفی با اشاره به جایگاه کتاب و کتابخوانی در روشنگری جامعه، افزود: امسال با همکاری دهیاران و مسئولان اداره کتابخانه‌های عمومی، در راستای توسعه فضاهای فرهنگی و کتابخانه‌ای روستاهای پرجمعیت کمک خواهیم کرد.

 

وی ضمن قدردانی از مسئولان کتابخانه‌های عمومی گفت: باید کودکان و نوجوانان خود را به سمت کتابخانه سوق دهیم.

 

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد نیز با ارائه گزارش از وضعیت کتابخانه عمومی شهید قهاری روستای چنارعلیا و سایر کتابخانه‌های عمومی روستایی گفت: کتابخانه‎های روستایی نیازمند حمایت و همراهی دهیاران و اعضای شوراها هستند.

 

مهدی مرادیان تمجید خاطرنشان کرد: کتابخانه‎های روستایی به عنوان یکی از مراکز و کانون‌های مهم فرهنگی به شمار می‌آید که نقش مهمی را در پرکردن اوقات فراغت و رشد فرهنگی، علمی و اعتقادی ساکنان دارد.

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal