آخرین اخبار

27. ارديبهشت 1395 - 14:42   |   کد مطلب: 31167
رئیس اداره آموزش و پرورش اسدآباد از بهره‌برداری یک مدرسه شش‌کلاسه در شهر آجین خبر داد و گفت: این مدرسه توسط یکی از خیران ساخته شده است.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از خبرگزاری فارس از اسدآباد، جعفر دهبانی‌بصیر  ظهر امروز در جشنواره خیران مدرسه‌ساز شهرستان اسدآباد با بیان اینکه فعالیت خیران مدرسه‌ساز در سیستم آموزش و پرورش یک قدمت طولانی دارد، اظهار کرد: شهرستان اسدآباد در این زمینه رتبه پنجم استان را به دست آورده است.

 

وی با اشاره به شعار امسال جشنواره خیران مدرسه‌ساز با عنوان «هر مدرسه یک خیر»، اظهار کرد: امروز با وجود مشکلات بسیار در زمینه تأمین تجهیزات و امکانات، باید در هر مدرسه چند فرد خیر مشارکت داشته باشند.

 

رئیس آموزش و پرورش اسدآباد با اشاره به اینکه رویکرد جشنواره خیران مدرسه‌ساز به سمت گسترش عدالت آموزشی پیش می‌رود، گفت: تحقق این رویکرد با کمک دستان پرخیر و برکت خیران کارساز است.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته خیران در خرید رایانه، تأمین آسفالت محوطه مدارس و... کمک‌هایی داشتند، گفت: در همین راستا برخی از افراد فرهنگی و معلمان نیز ماهانه مبلغی از حقوق خود را برای امر مدرسه‌سازی کمک می‌کنند.

 

دهبانی‎بصیر با بیان اینکه در روستاهای اسدآباد به احداث مدرسه نیازی نداریم اما در سطح شهر دو مدرسه از نیازهای ضروری است، از بهره‌برداری یک مدرسه شش‌کلاسه در شهر آجین در مهرماه امسال توسط یکی از خیران خبر داد.

انتهای پیام/89008

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal