آخرین اخبار

15. مهر 1397 - 11:03   |   کد مطلب: 31401
فرماندار اسدآباد با بیان اینکه به نتیجه رسیدن طرح های عمرانی کتابخانه‌ای شهرستان نیازمند زمان است، گفت:کتابخانه استاندارد اسدآباد، پس از ۷ سال فقط ۱۰ درصد پیشرفت دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری تسنیم از اسدآباد، کریم حمیدوند صبح امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی اظهار داشت: اسدآباد دارای دو پروژه طرح توسعه کتابخانه عمومی شهید رجایی و نیز کتابخانه استاندارد بوده که به ترتیب کتابخانه رجایی 85 درصد و کتابخانه استاندارد دارای 10 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی  با بیان اینکه تکمیل پروژه کتابخانه استاندارد اسدآباد نیازمند 5 میلیارد تومان اعتبار است یاد آور شد:پس از 7 سال این پروژه تنها دارای 10 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و به دلیل کمبود اعتبار از 3 سال پیش تعطیل است.

حمیدوند  تصریح کرد:به دلیل به طول انجامیدن طرح حاضریم پروژه را با چشم پوشی از 10 درصد پیشرفت فیزیکی به خیرین کتابخانه ساز واگذار کرده و کتابخانه به نام خیر مورد نظر احداث شود.

فرماندار افزود: کتابخانه استاندارد اسدآباد با دو هزار و 200 مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت دو هزار و 500 مترمربع براساس استانداردهای بین‌المللی کتابخانه‌ای احداث خواهد شد که از 3 سال پیش در مرحله فنداسیون باقیمانده است.

وی  فضای کتابخوانی سطح شهرستان را 1316 متر مربع برشمرد و اظهار کرد:این میزان فضای کتابخانه شهرستان تا پایان برنامه ششم توسعه باید به 5414 متر مربع ارتقا یابد.

حمیدوند گفت:در حال حاضر اسدآباد کمترین فضای کتابخانه ای استان همدان را داراست و برای جبران این کمبود در کوتاه مدت فعلا تا به سرانجام رسیدن دو پروژه کتابخانه ای شهرستان می توان از اماکن دولتی بلااستفاده  به کمک کمیته برنامه ریزی و طی کردن مراحل قانونی و با نامه درخواست کتبی اداره ذیربط استفاده کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal