آخرین اخبار

5. آذر 1397 - 13:00   |   کد مطلب: 31619
جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با بیان اینکه افتخار مااین است که بسیج ثمره ای برای نظام است، گفت: امروز باید دولتمردان ما در جهت رفع مشکلات جامعه از بسیجیان و تفکرات بسیجی استفاده کنند تا از بحران و مشکل عبور کنیم نه اینکه دست به دامان بیگانه شویم.

به گزارش آوای سیدجمال،  سردار اسماعیل کوثری در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان اسدآباد با عنوان شکوه مقاومت، با تبریک پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام راحل در اوایل انقلاب اسلامی با دست خالی و در سن 77 سالگی که انقلاب را به پیروزی رساند، می‌دانست که دشمن این انقلاب را رها نمی‌کند و برای سرنگونی آن توطئه های زیادی خواهد داشت، بنابراین با تشکیل بسیج 20 میلیونی به دنبل پایداری آن بود.

 

وی با اشاره به دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، گفت: گل سرسبد رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس بسیجیان بودند که داوطلبانه و باکمترین امکانات وارد این جنگ شدند.

 

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه افزود: در جنگ تحمیلی اگر بسیج نبود، پیروزی مطلق انقلاب و ایران اسلامی هم نبود ما امروز این انقلاب را مدیون همه بسیجیان شهید و ایثارگری هستیم که جانفشانی و فداکاری کردند.

 

وی با توضیف خصوصیات بسیج و بسیجی، گفت: ان روزها در دوران دفاع مقدس تفکر ازخودگذشتگی و ایثار در بین جوانان بسیجی موج می‌زد و امروز باید آن تفکر در بین جوانان امروز باشد.

 

کوثری به ساخت موشک توسط شهید طهرانی مقدم به عنوان یک دانشجوی بسیجی، گفت: امروز اگر دشمنان از روبرویی با ایران وحشت دارند بخاطر وجود بسیجی های نخبه ای چون شهید طهرانی مقدم هاست.

 

وی به تشکیل بسیج مقاومت در سوریه توسط شهید همدانی اشاره کرد و گفت: حاج حسین همدانی یک بسیجی فداکار و عاشق بود که با ایجاد بسیجی با عنوان مقاومت وطنی در واقع از کشور اسلامی ایران محافظت کرد.

 

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره)، که بسیج شجره طیبه است، گفت: امروز ثمره بسیج را می بینیم و به مرور زمان این ثمره شجره طیبه بیشتر برای دیگران نمایان خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه افتخار بسیج این است که ثمره ای برای نظام است، گفت: دشمن امروز از بسیجی ما، از امثال حججی ها وحشت دارد و مسئولان باید قدر این بسیجی ها را بدانند.

 

کوثری خاطرنشان کرد: مسئولان ما باید بدنند که بسیجی یک انسان فداکار و ازخودگذشته است و از خود رها شده و به راه خدا پیوسته است.

 

وی اذعان داشت: امروز دیگر دشمن و استکبار جهانی هر نوع تجهیزات و ابزاری را که برای تخریب افکار جوانان ما بکار می‌برد، به در بسته می‌خورد.

 

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه تأکیدکرد: امروز باید دولتمردان و مسئولان ما در جهت رفع مشکلات جامعه از بسیجیان و تفکرات بسیجی استفاده کند تا از بحران و مشکل عبور کنیم نه اینکه دست به دامان بیگانه شویم.

نافع

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal