آخرین اخبار

10. آذر 1397 - 9:46   |   کد مطلب: 31644
مراسم اختتامیه اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از فعالان بسیجی در فضای مجازی با آغاز شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از دانا؛ مراسم اختتامیه اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از فعالان بسیجی در فضای مجازی با آغاز شد.

 

شایان ذکر است سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مسلم معین، رئیس فضای مجازی بسیج، عزت اله ضرغامی، سید صالحی مدیر عامل جام جم، مینو اصلانی، رئیس بسیج زنان، خانواده شهید طاها اقدامی، پدر شهید حدادیان و ... از مهمانان ویژه این برنامه هستند.

 

در ابتدای این مراسم مسلم معین رئیس سازمان فضای مجازی بسیج اظهار داشت:از چند ماه پیش جریان سازی برای این برنامه صورت گرفته تا این رویداد ۴۸ ساعته صورت بگیرد.

 

 
وی افزود: خوشحالم که در کنار این جوانان هستم و امیدوارم آینده درخشانی توسط این جوانان برای انقلاب و نظام رقم بخورد.
 
 
بنا بر این گزارش در حاشیه مراسم اختتامیه یک هنرمند طرحی از چهره دو شهید بزرگوار شهید طاها اقدامی و شهید محمد حسین حدادیان را طراحی می کند.
 
 
سردار غیب پرور: وظیفه امروز جوانان ورود جانانه به عرصه فضای مجازی است
 
سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این همایش اظهار داشت: در دو سه روز گذشته اتفاقی توسط شما عزیزان رخ داد که برای من تبدیل به یک خاطره می شود. سالهای زیادی به فضای مجازی به عنوان یک عرصه تاریک و ناامیدکننده نگاه شد.
 
 
وی ادامه داد: فضای مجازی واقعیت امروز جهان است و فرار از آن و دیوار کشیدن دور خودمان محال است اما هنر این است که چراغی به نفع خودمان در این تاریکی روشن کنیم.
 
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: یک فراخوان و دعوت ساده باعث جمع شدن هزار نفر از جوانان انقلابی شد هرچند بالغ بر ۱۰ هزار نفر مانند شما جوانان وجود دارد اما ظرفیت ما برای دعوت از همه آنها فراهم نبود.
 
 
 
سردار غیب پرور ادامه داد چرا باید کارتل های کثیف از این صحنه علیه دین و آزادی استفاده کنند اما وظیفه جوانان بسیجی این است که ورود جانانه به این عرصه داشته باشند،ما ورود انفعالی شما جوانان را در این عرصه لازم نداریم و نیازمند یک ورود تدافعی هم نیستیم اما یک ورود برنامه ریزی شده تهاجمی لازم داریم تا لشکر دشمن را تار و مار کنیم.
 
 
وی با اشاره به اینکه بچه های ما در فضای مجازی باید سواد مجازی خود را افزایش دهند، گفت:  زحمت های زیادی کشیده شده اما زمانی که شبکه فعال ایجاد شده تازه نقطه آغاز ماست یعنی گام اول و دغدغه اصلی استمرار این حرکت شتابنده است، اگر نتوانیم این حرکت شتابان را به صورت مستمر ادامه دهیم این کار بی فایده است و لزوم آن گم نکردن بچه های خودی است. تاریکی و حجم زیاد آتش دشمن باعث این اتفاق می شد.
 
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: امروز مشکل ما نداشتن فرد کارآمد در عرصه فضای مجازی نیست بلکه مشکل این است که بچه های خوب ما نمی توانند همدیگر را پیدا کنند و هم افزایی ندارند در خواست ما این است ک شما یک جبهه واحد تهاجمی شوید.
 

در حال تکمیل.....

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal